    From: "pierdofon" <q...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: oplacalnośc pieców C.O.
    Date: Sun, 25 Jun 2017 19:37:49 +0200

    Ja wiem, ze problem jest trochę dyskusją akademicką ale bardzo Was proszę o
    naświetlenie za i przeciw i kosztów.
    Dom 140 m2 , stare budownictwo, ściany z cegły po 40 cm grubości.
    Pobyt weekendowy lub troszkę dłużej przez najbliższe parę lat.

    Byl Pan od ogrzewania bo chciałem przestawić parę rurek , zmienić zbiornik
    itp.
    Rozmowa zeszła na piece i on mówi, ze dla mnie to tylko piec olejowy i dupny
    zbiornik w kotłowni.
    Ze automat, ze najbardziej sie opłaca. Ze gaz jest niestabilny cenowo bo
    pięknie wszystko jest w pierwszym roku "promocji" a potem masakra, ze
    podajniki peletowe i na ekogroszek się blokują, sypia i do dupy , paliwo
    marnej jakości itp.

    I co ja mam o tym myśleć? Szukam w Internecie ale mało jest ofert na piec
    olejowy a używka to nie za bardzo. Ile kosztuje taki olej opalowy do
    ogrzewania domu i jak jego wydajność sie ma do gazu?
    fakt - bardzo mi zależy na automatyce i zdalnym odpalaniu.