  • 1. Data: 2014-12-04 23:20:54
    Temat: oprawy schodowe
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Sytuacja: mam przy schodkach i w korytarzu puszki glebokie (13 sztuk), z magistrala
    4x1.5mm. Maja tam byc lampeczki lichego swiatla, zeby moc sie tam przejsc w mroku bez
    wlaczcania swiatla, plus oswietlenie awaryjne.

    Myslalem o skopiowaniu takiego pomyslu:
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?157681-Bu%
    C5%84ki4-i-Tokio-II&p=5634308&viewfull=1#post5634308
    W miedzyczasie zona kazala puszki czyms zakryc, to zaslepilem zaslepkami od osprzetu
    (plus ramka pojedyncza).

    Teraz pytanie, w ktora strone isc:
    1. zdemontowac zaslepki z ramkami, kupic gotowce
    2. zdemontowac zaslepki z ramkami, zakombinowac z tymi pleksami
    3. pleksy w rame systemowej

    Sklaniam sie ku opcji (3) ale nie wiem czy warto (moze nie przewiduje wszystkich
    trudnosci i sie namecze).

    Lepiej stosowac zasilanie 230AC czy 12DC? Przy zalozeniu ze przewody wychodza z
    miejsca gdzie bedzie przetwornica i akumulatory.

    bajcik

  • 2. Data: 2014-12-05 11:18:07
    Temat: Re: oprawy schodowe
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-12-04 23:20, Krzysztof Garus pisze:
    > Myslalem o skopiowaniu takiego pomyslu:
    > http://forum.muratordom.pl/

    Byle z rozmysłem żeby nie wyglądało to jak na tym zdjęciu z podesłanego
    linku :)
    http://saturn2.mech.pk.edu.pl/_DziennikBudowy/a149_0
    2_salon_resize.jpg

  • 3. Data: 2014-12-05 21:54:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 23:20:55 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
> [...]
    > 1. zdemontowac zaslepki z ramkami, kupic gotowce
    > 2. zdemontowac zaslepki z ramkami, zakombinowac z tymi pleksami

    Daj spokoj - nameczysz sie zeby zaoszczedzic pare zlotych. Ja pare miesiecy
    temu kupilem takie oprawy:

    http://archiwum.allegro.pl/oferta/oswietlenie-schodo
    we-led-1w-do-puszki-60mm-gratis-i3085956625.html

    Teraz masz jeszcze tansze - 14,5 pln / sztuke:

    http://allegro.pl/oswietlenie-schodowe-led-1w-230v-d
    o-puszki-fi-60mm-i4825286327.html

    Nie warto rzezbic IMHO :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2014-12-26 02:39:03
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 21:54:46 UTC+1 użytkownik Adam > Teraz masz jeszcze
    tansze - 14,5 pln / sztuke:

    > http://allegro.pl/oswietlenie-schodowe-led-1w-230v-d
    o-puszki-fi-60mm-i4825286327.html

    > Nie warto rzezbic IMHO :-)

    Odkopuje temat, bo dostalem w prezencie troche poliweglanu i porobilem szybki
    pasujace do zaslepek. Prototyp sie zonce spodobal, wiec trzeba bylo zrobic wszystkie
    ;)

    http://usos.hopto.org/~bajcik/foto/domek/2014.12.06-
    lampka-schodowa/.lowres/IMAG1661.jpg
    http://usos.hopto.org/~bajcik/foto/domek/2014.12.06-
    lampka-schodowa/.lowres/IMAG1648.jpg
    http://usos.hopto.org/~bajcik/foto/domek/2014.12.06-
    lampka-schodowa/.lowres/IMAG1644.jpg
    http://usos.hopto.org/~bajcik/foto/domek/2014.12.06-
    lampka-schodowa/.lowres/IMAG1646.jpg

    Chcialem was popytac czy kojarzycie takie oto zlacza:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/34a7f7e6bbada75c
    .html
    Powyzsze bylo w komplecie do podswietlanych polek mebla.

    U mnie za szybka maja byc 3 ledy z opornikiem lutowane "na pajaka" i przymocowane
    klejem na goraco. Jednak chcialbym jakies zlacze pomiedzy lampka a magistrala
    zasilajaca, do latwiejszego serwisowania. Te z linka sa male, poreczne, ciekawe czy
    stanowia jakis "ledowy standard"?

    bajcik

  • 5. Data: 2014-12-26 21:44:27
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu piątek, 26 grudnia 2014 02:39:04 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus > Chcialem
    was popytac czy kojarzycie takie oto zlacza:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/34a7f7e6bbada75c
    .html
    > Powyzsze bylo w komplecie do podswietlanych polek mebla.

    Juz znalazlem. Jak by kogos interesowalo - link:
    http://polskiled.com.pl/pl/p/Zlacze-Pol-LED-2PIN-wty
    k-z-przewodem-15cm/44

    bajcik