  • 1. Data: 2014-12-04 20:57:39
    Temat: Prysznic bez brodzika z odpływem liniowym - zimno w stopy?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Mam zachciankę by w nowym mieszkaniu mieć prysznic bez brodzika z
    odpływem liniowym. Podoba mi się to ze względów estetycznych ale obawiam
    się że w stopy w zimie może być ciut zimno. Czy pod taki prysznic
    stosuje się jakieś specjalne rozwiązania izolujące pomiędzy terakotą na
    podłodze a stropem by nie marznąć w stopy podczas brania prysznica?
    Mieszkanie w bloku, w stanie "deweloperskim" zrobione wylewki na
    styropianie o nieznanej jeszcze grubości.
    Czy może od razu pomyśleć o jakiejś elektrycznej macie grzewczej tamże?
    --
    Qlfon, Lublin

  • 2. Data: 2014-12-04 21:02:23
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "Qlfon" napisał w wiadomości grup

[...]

    ja jak wchodze pod prysznic to zawsze chwile wczesniej odkrecam goraca wode
    w celu nagrzania brodzika
    w domu robie dwa odplywy liniowe w lazienkach i mam nadzieje ze ta metoda
    sie tez sprawdzi :)

  • 3. Data: 2014-12-04 21:22:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 20:57:40 UTC+1 użytkownik Qlfon napisał:

    > Czy może od razu pomyśleć o jakiejś elektrycznej macie grzewczej tamże?

    Jak nie masz podlogowki / nie masz szans miec - to jak najbardziej elektryczna
    mata grzewcza!! Podgrzewany "brodzik" to swietna sprawa - ja mam podlogowke
    i polecam takie rozwiazanie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2014-12-04 21:32:56
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2014-12-04 o 21:22, Adam pisze:

> [...]
    > mata grzewcza!! Podgrzewany "brodzik" to swietna sprawa - ja mam podlogowke

    Ja tam bym się obawiał jakiegokolwiek prądu pod nogami w takim miejscu.

    Jeśli zaś chodzi o ciepło w nogi, to zdecydowanie wystarczy gorąca woda
    z prysznica, aby nagrzać płytki. Mam podłogówkę w łazience (nie pod
    prysznicem) i jak wychodzę spod prysznica, to mam wrażenie, że podłoga
    jest zimna. Zdecydowanie cieplej w nogi jest pod prysznicem mimo że nie
    ma tam podłogówki.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2014-12-04 23:14:33
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

> [...]
    > mata grzewcza!! Podgrzewany "brodzik" to swietna sprawa - ja mam podlogowke

    Nie mam podłogówki i raczej robić jej nie będę ale spotkałem się też z
    pomysłem by poprowadzić w wylewce rury zasilające grzejnik. Trochę to
    druciarstwem pachnie ale może działa?

    --
    Qlfon, Lublin

  • 6. Data: 2014-12-04 23:15:42
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2014-12-04 o 21:32, wolim pisze:

    > Ja tam bym się obawiał jakiegokolwiek prądu pod nogami w takim miejscu.

    Też do tego podchodzę "z pewną taką nieśmiałością":) Może jakieś
    niskonapięciowe są?--
    Qlfon, Lublin

  • 7. Data: 2014-12-05 00:19:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 23:15:44 UTC+1 użytkownik Qlfon napisał:

    > Też do tego podchodzę "z pewną taką nieśmiałością":) Może jakieś
    > niskonapięciowe są?--

    Sie tam boicie jakby bylo czego :) Ktoredy mialby niby poplynac prad gdyby
    nawet doszlo do przerwania izolacji czy cos w tym guscie -> przez Wasze
    cialo gdzie? No raczej do gory nie poplynie :) Pozatym slodka woda przewodzi
    baaaardzo slabo prad - nawet gdybyscie staneli gola i mokra stopa w okolicy
    kafelki, czy fugi pod ktora doszlo do przerwania izolacji to kompletnie nic
    nie poczujecie :)

    IMHO kompletnie nie ma sie czego bac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2014-12-05 00:21:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 21:33:02 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

    > Jeśli zaś chodzi o ciepło w nogi, to zdecydowanie wystarczy gorąca woda
    > z prysznica, aby nagrzać płytki.

    W dluzszym czasie pewnie wystarczy - w krotszym zdecydowanie przyjemniej
    jest miec ten brodzik podgrzewany. Pozatym duuuzo szybciej schnie po kapieli
    wiec jest bardziej higieniczny (na wiecznie mokrej i szorstkiej fudze
    znacznie szybciej urosnie jakis grzybek niz na suchym :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2014-12-05 00:38:45
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Adam wrote:

> [...]
    > przerwania izolacji to kompletnie nic nie poczujecie :)
    >
    > IMHO kompletnie nie ma sie czego bac :-)

    twoje tłumaczenie jest powalające
    są zabezpieczenia które wyłączą zasilanie w razie awarii

  • 10. Data: 2014-12-05 00:47:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 00:38:51 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

    > twoje tłumaczenie jest powalające

    Tzn. co widzisz w nim nieprawidlowego? :-)
    Slodka woda fatalnie przewodzi prad i to jest fakt - jest taki koles na youtube
    ktory robil kilka roznych testow z pradem zmiennym 230V i akwarium z woda -
    testow na sobie zeby nie bylo i wszystkie przezyl wiec nie ma co panikowac :-)

    > są zabezpieczenia które wyłączą zasilanie w razie awarii

    No to jest chyba jasne ze w lazience roznicowka z niskim progiem zadzialania :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.