  • 1. Data: 2014-12-04 21:21:09
    Temat: NTG Root - owal ktos xperie z1 compact?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    Wybaczcie, ze tu ale...

    Odczuwam coraz wieksza potrzebe spersonalizowac telefon z uwagi na coraz
    wiekszy brak aplikacji ktore tak naprawde w ogole powinno sie instalowac
    (za duzo chca wiedziec).
    Jest w sieci niby sposob w przypadku tego telefonu lekko skomplikowany,
    ale nie jestem pewny czy da rade z najnowsza kompilacja .157.
    Jak ktos ma sprawdzony sposob to chetnie sie zapoznam.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2014-12-05 01:13:52
    Temat: Re: NTG Root - owal ktos xperie z1 compact?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 21:21:04 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > ale nie jestem pewny czy da rade z najnowsza kompilacja .157.
    > Jak ktos ma sprawdzony sposob to chetnie sie zapoznam.

    http://forum.android.com.pl/f945/szybki-root-unroot-
    superuser-oraz-cmw-dla-z1-i-z1-compact-na-kk-14-3-a-
    0-757-i-761-a-440482/

    Niesprawdzony bo mam xperie sp aktualnie ale to raczej pewne forum :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-12-05 15:12:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-05 01:13, Adam pisze:
> [...]

    0-757-i-761-a-440482/

    > Niesprawdzony bo mam xperie sp aktualnie ale to raczej pewne forum :)

    No tak, tylko kompilacja zdaje sie nie ta.
    Dzieki w kazdym razie.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2014-12-05 21:23:59
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 15:12:03 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No tak, tylko kompilacja zdaje sie nie ta.
    > Dzieki w kazdym razie.

    Pisza pozniej ze dziala tez na innych (m.in. .108). Sprobuj - samym rootowaniem
    nic nie zepsujesz :) Ogolnie polecam wrzucic inny ROM - ja na xperii sp uzywam
    CM11 (z andkiem 4.4 kitkatem) - chodzi z 5 x szybciej niz na stockowym,
    obrandowanym orangowym fonie :-) Masz ROMy ktore mozesz instalowac na
    zablokowanym bootloaderze (jezeli masz) wiec nie tracisz nawet gwarancji -
    oczywiscie w czasie zmiany ROMa lepiej caly stary system zbakapowac (jest
    do tego prosta opcja w sofcie recovery :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-12-06 18:37:31
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl>

    In news:m5qfne$fa4$1@node2.news.atman.pl,
    *Maniek4* <r...@s...won> typed:
> [...]
    > ale nie jestem pewny czy da rade z najnowsza kompilacja .157.
    > Jak ktos ma sprawdzony sposob to chetnie sie zapoznam.

    NTG!!!
    http://xperiafirmware.com/8-firmware/42-sony-xperia-
    z1-c6903

  • 6. Data: 2014-12-06 22:14:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-05 21:23, Adam pisze:

> [...]
    > oczywiscie w czasie zmiany ROMa lepiej caly stary system zbakapowac (jest
    > do tego prosta opcja w sofcie recovery :)

    Nie mam brandowanego. Kupilem w sklepie. Narazie nie sprawdzalem co tam
    w ogole mam. Nie chce zostac w razie czego z reka w nocniku po
    niedzialajacym roocie. Jak tel nie ruszy to bede nieco w doopie i tego
    sie boje. Nie bardzo tez wiem jak mam wszystko sprawdzic. Podrzuc jakis
    soft ktorego uzywasz jak Ci sie zechce. Jakos forumowym uzytkownikom nie
    do konca ufam. :-(

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2014-12-06 22:16:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-12-06 18:37, Użytkownik_zyga pisze:

    > NTG!!!

    No wiem przeciez. :-)

    > http://xperiafirmware.com/8-firmware/42-sony-xperia-
    z1-c6903