  • 1. Data: 2014-12-04 15:03:29
    Temat: malowanie balustrady kutej - ceny
    Od: maskaradas <d...@n...eu>

    ile kosztuje u was malowanie płotu kutego za m2 z materiałem i bez ( +
    oczyszczenie )

  • 2. Data: 2014-12-04 21:23:26
    Temat: Re: malowanie balustrady kutej - ceny
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-12-04 o 15:03, maskaradas pisze:
    > ile kosztuje u was malowanie płotu kutego za m2 z materiałem i bez ( +
    > oczyszczenie )
    To wszystko zależy od stanu tego płotu/balustrady. Jak jest skorodowany
    i trzeba wszystko zdzierać do zera, to może się bardziej opłacać
    zdemontować i dać do piaskowania. Jeżeli to tylko malowanie, to płaciłem
    100 zł w ubiegłym roku za dniówkę gościowi za samą robotę a materiały
    były moje. Był w stanie zrobić 4-5 pól płotu dziennie (prosta
    konstrukcja bez udziwnień).
    Co do materiału, to farba poliwinylowa Radach, czy też Fawinyl w
    granicach 30 zł/litr. Dwie warstwy przy wydajności 8 mkw z litra daje
    dodatkowo 7,5 za mkw.
    Jacek