  • 1. Data: 2020-05-03 21:04:20
    Temat: otwory i potwory
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Moi drodzy.
    Czy na Waszych działkach ktoś robi takie dziury, a następnie jakieś
    "potwory" rozkopują jakby chciały się dostać pod ziemie?
    https://photos.app.goo.gl/6TJs2cKFDsGrZWov6
    Coś podobnego zdarzyło się na mojej działce po raz pierwszy od 30 lat.
    Ktoś w nocy wypuszcza psy na moja działkę, czy jakieś samoistne
    działania zwierząt? Ale jakich?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2020-05-03 21:43:21
    Temat: Re: otwory i potwory
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2020 o 21:04 Krycha <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Coś podobnego zdarzyło się na mojej działce po raz pierwszy od 30 lat.
    > Ktoś w nocy wypuszcza psy na moja działkę, czy jakieś samoistne
    > działania zwierząt? Ale jakich?

    Ja mam tego zatrzęsienie:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Nornica_ruda

    TG

  • 3. Data: 2020-05-04 08:32:50
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    > Ja mam tego zatrzęsienie:
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Nornica_ruda
    >
    > TG

    Tak, otwory robią pewnie nornice, ale kto napada na te, niewielkie
    otwory, i wygrzebuje ziemie na wierzch, rozkopując norę nornicy?

    Krycha.

  • 4. Data: 2020-05-04 09:23:33
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 04.05.2020 o 08:32, Krycha pisze:

    > Tak, otwory robią pewnie nornice, ale kto napada na te, niewielkie
    > otwory, i wygrzebuje ziemie na wierzch, rozkopując norę nornicy?
    >
    > Krycha.

    To raczej robota chomika polnego. Nornice są małe a chomik to kawał zwierza.

  • 5. Data: 2020-05-04 11:20:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu poniedziałek 4.05.2020 o 8:32:50, Krycha pisze:

    > Tak, otwory robią pewnie nornice, ale kto napada na te, niewielkie otwory, i
    > wygrzebuje ziemie na wierzch, rozkopując norę nornicy?

    Krasnoludy ze Śródziemia (vide Hobbit - Pustkowie Smauga),
    bardzo kochają ziemię - jaskinie, groty, podziemia. Może
    coś budują?