  • 1. Data: 2020-04-20 08:32:48
    Temat: Pomidorki
    Od: Kris <k...@g...com>

    W sobotę poczyniłem szklarnie a właściwie foliaka;)
    Wymiary 2*1,5m czyli malutka
    Zamierzamy tam pomidory posadzić
    Z uprawa pomidorów nigdy do czynienia nie miałem
    Jakie gatunki i ile ew krzaków na taka szklarenke polecacie kupić?
    Jest w okolicy badylarz który sadzonki różnych odmian sprzedaję
    Jakąś konkretna odmianę polecacie?

  • 2. Data: 2020-04-20 23:46:52
    Temat: Re: Pomidorki
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 08:32:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jakąś konkretna odmianę polecacie?

    Z pomidorów to nam wychodziły tylko koktajlowe. Wszystkie inne
    jakieś dziadostwo zżerało. Pomidor jest trudny.
    Lepiej fasolkę szparagową posadź :>

    L.

  • 3. Data: 2020-04-21 00:05:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Z pomidorów to nam wychodziły tylko koktajlowe. Wszystkie
    > inne jakieś dziadostwo zżerało. Pomidor jest trudny.

    Ale wychodziły intencjonalnie, czy każda posadzona odmiana
    dawała owoc wielkości koktailowej?

    > Lepiej fasolkę szparagową posadź :>

    W razie porażki można tłumaczyć, że to odmiana naciowa była.

    Jarek

    --
    -- A może byśmy coś zasiali?
    -- A na ten przykład co?

  • 4. Data: 2020-04-21 09:32:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 kwietnia 2020 23:46:53 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Z pomidorów to nam wychodziły tylko koktajlowe.

    Te to mi corocznie wychodzą w gruncie bez szklarni
    Biorę zawsze od sasiadki 4 krzaczory i tak owocują ze przejeść nie możemy

    > Wszystkie inne
    > jakieś dziadostwo zżerało. Pomidor jest trudny.

    Takie niespodziewane wyzwanie żona mi zapodała
    Najpierw było- "posprzątaj pod wiatą"
    Okazało się że tam od czasów budowy jeszcze sporo łat i innych desek leży.
    Więc nieopatrznie wymsknęło mi się ze szklarnie mogę bezkosztowo zrobić
    Żonka pogadała z koleżanka działkowiczką i już nie mogłem a musiałem zrobić;)

    Koszt w pln na dzisiaj to 50zł za folie która zamówiłem z allegro. Reszte gratów
    miałem.

    > Lepiej fasolkę szparagową posadź :>

    Jest to jakiś pomysł
    Ale pomidorów mi nie odpuści małżonka tak czy inaczej.

  • 5. Data: 2020-04-21 09:55:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.04.2020 o 09:32, Kris pisze:

    > Ale pomidorów mi nie odpuści małżonka tak czy inaczej.

    Z małżonkami już tak jest, że są tak czy inaczej.

  • 6. Data: 2020-04-21 13:17:10
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 00:05:48 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Ale wychodziły intencjonalnie, czy każda posadzona odmiana
    > dawała owoc wielkości koktailowej?

    Intencjonalnie, uprawa balkonowa ;)

    L.

  • 7. Data: 2020-04-21 13:44:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Intencjonalnie, uprawa balkonowa ;)

    Patrz: "Prawo Parkinsona", Cyril Northcote Parkinson, ISBN
    9788362304615, rozdz. 5 "Ekran osobowości, czyli formuła
    koktailowa". Obserwacje z balkonu miały niebagatelne
    znaczenie przy odkrywaniu tej rządzącej światem zasady.

    --
    Jarek