  • Data: 2015-06-23 18:35:25
    Temat: papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam -dom kryty papą zwykłą ale już okazuje oznaki zużycia-czas na nowe
    pokrycie.Potencjalni wykonawcy namawiają na gonty bitumiczne.Ja przyglądając się na
    pokryte nimi domy mam wątpliwości-widać gonty odstające'może poderwane przez wiatr co
    zapewne nie sprzyja szczelnościi nie bardzo przemawia za trwałoscią pokrycia.Pokrycie
    papą termozgrzewalną widzi mi się jako jednolita i zwarta powierzchnia a przez to i
    (szczelną niż złożoną z iluśset kawałków (gonty).Ciekawi mne dlaczego wykonawcy
    preferują te gonty choć to więcej roboty przy tym a koszt pokrycia niewiele większy.
    Wasze opinie? Pozdrawiam