  • 1. Data: 2015-06-23 18:35:25
    Temat: papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne
    Od: a...@g...com

    Witam -dom kryty papą zwykłą ale już okazuje oznaki zużycia-czas na nowe
    pokrycie.Potencjalni wykonawcy namawiają na gonty bitumiczne.Ja przyglądając się na
    pokryte nimi domy mam wątpliwości-widać gonty odstające'może poderwane przez wiatr co
    zapewne nie sprzyja szczelnościi nie bardzo przemawia za trwałoscią pokrycia.Pokrycie
    papą termozgrzewalną widzi mi się jako jednolita i zwarta powierzchnia a przez to i
    (szczelną niż złożoną z iluśset kawałków (gonty).Ciekawi mne dlaczego wykonawcy
    preferują te gonty choć to więcej roboty przy tym a koszt pokrycia niewiele większy.
    Wasze opinie? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-06-28 18:10:34
    Temat: Re:papa termozgrzewalna a gonty bitumiczne
    Od: XL <i...@g...pl>

    a...@g...com Wrote in message:
> [...]
    preferują te gonty choć to więcej roboty przy tym a koszt pokrycia niewiele większy.

    No właśnie, wg mnie chodzi o tę robotę - za nią zapłacisz więcej.
    Też mam podejrzenia co do tych "gontów"
    bitumicznych i gdybym
    miała wybierać, to papę. Pomijam fakt, że mam na dachu
    "komunistyczną" ocynkowaną blachę iście pancerną i ją sobie, jako
    ewenement wśród pamiątek z tamtych czasów, chwalę od 30 lat i ten
    stan chętnie zachowam na resztę życia.
    --
    XL