  • 1. Data: 2012-05-15 11:28:45
    Temat: pistolet do silikonu
    Od: quent <x...@x...com>

    Za chwilę będę wypełniał akrylem miejsce połączenia podwieszanego sufitu
    i ścian w całym domu.
    Robiłem już w jednym miejscu takim pistoletem
    http://allegro.pl/beta-wyciskacz-pistolet-do-silikon
    u-1749-silikon-i2318343385.html

    i idzie to bardzo opornie, ciężko się to wyciska takim pistoletem. Na
    tyle ciężko, że nie wyobrażam sobie robić tego nim w całym domu.

    Na allegro widzę, że są jakieś pneumatyczne, akumulatorowe...

    A może są mechaniczne ale jakoś tak zrobione, że łatwiej się wyciska.
    Znacie? Używacie?
    :-)

    Pozdro

  • 2. Data: 2012-05-15 13:07:53
    Temat: Re: pistolet do silikonu
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 11:28:45 UTC+2 użytkownik quent napisał:
> [...]
    >
    > i idzie to bardzo opornie, ciężko się to wyciska takim pistoletem. Na
    > tyle ciężko, że nie wyobrażam sobie robić tego nim w całym domu.

    Moze sprobuj innym akrylem ? Ja kupilem taki troche lepciejszy pistolet (ale tez
    zadna rewelacja) i idzie bez problemu, wycisnalem z 20 kartuszy i nie przypominam
    sobie zeby mnie z tego powodu bolala reka czy cos ;)

    > Na allegro widzę, że są jakieś pneumatyczne, akumulatorowe...

    No weeeez, nie przesadzaj :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2012-05-15 13:16:30
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-15 13:07, Adam pisze:
> [...]
    > (ale tez zadna rewelacja) i idzie bez problemu, wycisnalem
    > z 20 kartuszy i nie przypominam sobie zeby mnie z tego

    Dla ułatwienia powiedz pliz jaki to był akryl.
    Tego mojego wycisnąłem zaledwie 5m i myślałem, że mi dłoń pęknie :-)
    Myślałem, że akryle tak mają.

    > No weeeez, nie przesadzaj :)
    > pozdr.

    :-)

  • 4. Data: 2012-05-15 14:51:53
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > Dla ułatwienia powiedz pliz jaki to był akryl.
    > Tego mojego wycisnąłem zaledwie 5m i myślałem, że mi dłoń pęknie :-)
    > Myślałem, że akryle tak mają.

    Poogladaj ten akryl, czy rowno idzie "tlok", moze
    pistolet pcha na scianke zamiast wyciskac dno
    a moze za maly otwor zrobiles, ;-)

    pozdro
    Adams

  • 5. Data: 2012-05-15 17:00:18
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A może są mechaniczne ale jakoś tak zrobione, że łatwiej się wyciska.
    > Znacie? Używacie?

    Mam taki na kompresor :)
    ale drogi byl pare set złotych :)

    ostatnio mamutem kleilem z den braven
    blachę do betonu (okapnik) to mało ręka nie odpadła mi
    a przypomniało mi się, ze mam taki kompresor, ale to przerost formy nad
    treścią :)

  • 6. Data: 2012-05-18 09:29:34
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    quent <x...@x...com> napisał(a):

    > i idzie to bardzo opornie,

    Pewnie masz stary ten akryl. U mnie idzie lekko pod warunkiem, że jest świeży.
    Taki roczny idzie już opornie, a jak jest jeszcze starszy, to wogóle nie umiem
    wycisnąć. Sprawdz datę ważności, albo jeszcze lepiej - produkcji.
    Jacek