  • 1. Data: 2012-07-22 09:58:00
    Temat: plyta osb 18 czy 22 mm na poddasze
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    Witam

    chcialbym na poddaszu zdrobić podłogę tak żeby mozna było tam chodzić
    bezpiecznie i zrobić strych z duperelami. bedzy belkami mam wełnę mineralna
    20 cm poniżej bedzie stelaz na regipsy + wełna.

    I teraz rodzi sie pytanie z czego zrobić podłogę - szukalem desek po
    szalunkach ale srednio to poszukiwanie szło - m3 calowek to kolo 650-700zł z
    tartaku o jakości sredniej, pozniej wpadlem na pomysl z osb - ale plyta
    kosztuje 85 pln (3m2)a to tez nie malo. Powierzni jest z 70-80 metrów

    jak macie jakiś dobry pomysl to proszę pisać

    rt

  • 2. Data: 2012-07-22 11:36:45
    Temat: Re: plyta osb 18 czy 22 mm na poddasze
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-07-22 09:58, rt pisze:
> [...]
    > kosztuje 85 pln (3m2)a to tez nie malo. Powierzni jest z 70-80 metrów
    >
    > jak macie jakiś dobry pomysl to proszę pisać

    wszystko zależy od tego jak gęsto masz legary

    michal

  • 3. Data: 2012-07-22 22:19:28
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Ja dałem płyty mdf 18 cm i spokojnie styka... tylko ze od góry dałem
    jeszcze warstwe wełny 5 cm. i to wszystko na ruszcie z desek 40/50 co
    grubość paska wełny ... w takim zestawie nie do zarwania ...

    ps. z deskami szalunkowymi trafi cie szlak jasny jak bedziesz chciał
    wypoziomować stryszek ... (przerabiałem temat )