  • 1. Data: 2012-07-20 22:25:21
    Temat: Koszty zmiany MPZP
    Od: pebesiak <P...@n...e>

    Jakie sa orientacyjne koszty zwiazane ze sporzadzeniem ekspertyzy do
    wniosku o zmiane planu zagospodarowania przestrzennego?
    Chodzi o zmiane przeznaczenia gruntu z rolniczego na dzialalnosc
    produkcyjna. Powierzchnia ok. 10 ha.

    PJ

  • 2. Data: 2012-07-21 07:19:13
    Temat: Re: Koszty zmiany MPZP
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik pebesiak napisał:
    > Jakie sa orientacyjne koszty zwiazane ze sporzadzeniem ekspertyzy do
    > wniosku o zmiane planu zagospodarowania przestrzennego?

    Obawiam się, że taniej i prościej będzie sprzedać grunt i w innym
    miejscu kupić i zagospodarować... Co Ci da taka eksprtyza, skoro może
    nie przejść przez instancje decydujące... :-)

    pozdrawiam
    Robert G

  • 3. Data: 2012-07-21 09:36:35
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Obawiam się, że taniej i prościej będzie sprzedać grunt i w innym miejscu
    > kupić i zagospodarować... Co Ci da taka eksprtyza, skoro może nie przejść
    > przez instancje decydujące... :-)

    zmiany planu podobno da sie załatwic - ktos mi mówił o kosztach rzedu 30kzł
    ale rzecz dotyczyła mniejszego obszaru.

    b.

  • 4. Data: 2012-07-21 09:42:59
    Od: pebesiak <P...@n...e>

    On 21/07/2012 06:19, Robert G wrote:

> [...]
    > miejscu kupić i zagospodarować... Co Ci da taka eksprtyza, skoro może
    > nie przejść przez instancje decydujące... :-)

    Opor instancji decydujacych jest bardzo mozliwy, ale raczej w przypadku
    gdybym chcial te dzialki pozniej sprzedac jako budowlane, albo sam tam
    wybudowac domek. Tutaj chodzi o inwestycje, ktora nawet potem wojt
    moglby sie pochwalic wszem i wobec. Zatem, jest "wola polityczna", zeby
    przeprowadzic taka inwestycje.

    --
    PJ