  • 1. Data: 2012-07-20 14:42:40
    Temat: Baterie Omnires
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    Czy jest na sali ktoś , kto użytkuje od dluższego czasu ? Jak to się ma
    jakosciowo do drogich niemieckich typu Grohe i tańszych polskich ferro ,
    deante. konkretnie intersuje mnie taki oto model :
    http://www.omnires.pl/oferta/baterie/baterie_lazienk
    owe/omnires/y/y1236_k/
    do dostania za ok 480 brutto.
    Woda jaka ma w tym płynąć będzie bardzo miękka - odkamieniacz ustawiony na
    "zero"

    pozdr.
    mihal

  • 2. Data: 2012-08-03 23:44:31
    Temat: Re: Baterie Omnires
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

> [...]
    > do dostania za ok 480 brutto.
    > Woda jaka ma w tym płynąć będzie bardzo miękka - odkamieniacz ustawiony na

    Przyjechała do mnie właśnie. Jak na razie niezamontowana. Pierwsze wrażenie
    po macaniu - ok. Niestety nawet jednego świstka instrukcji czy karty
    technicznej w środku pudełka - duży minus. Zobaczymy co będzie po
    zamontowaniu.

  • 3. Data: 2012-08-06 13:26:13
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    a co sadzicie o serii ecokran KFA?
    w necie mało o tym, ale zamontowałem właśnie na umywalce, cena 58 pln i w
    porównaniu do chińczyka z leroya niebo a ziemia, podobnie wannowa ze
    słuchawka za 89 pln... ceny śmieszne, a jakość wydaje się dobra, poza tym
    wieczna gwarancja i 48h serwis door to door...
    co sądzicie?

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2012-08-06 14:06:18
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-06 13:26, s_13 pisze:
    > tym wieczna gwarancja

    Co to konkretnie znaczy?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2012-08-06 14:31:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2012 14:06:18 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Co to konkretnie znaczy?
    Znaczy to tyle że jak KFA zmieni się w KAF to z gwaranmcji nici;)
    Ale to teoria- co daje gwarancja na baterie? Nic. Ja mam wszędzie Diamondy(polecam) z
    gwarancją 5 lat i ostatnio jedna umywalkowa zaczeła szwankować. Nowa głowica to 15zł
    i 10 minut wymiana Kupiłem i wymieniłem jak bym z gwarancji zechciał skorzystac to
    musiałbym zdemontować baterię wysłac o Krakowa czeakć pewnie miesiąc itp. A zresztą
    dokumenty gwarancyjne już gdzieś się zapodziały

  • 6. Data: 2012-08-06 15:49:55
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Mon, 6 Aug 2012 05:31:34 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    > zdemontować baterię wysłac o Krakowa czeakć pewnie miesiąc itp. A
    > zresztą dokumenty gwarancyjne już gdzieś się zapodziały

    Gdybyś nie wyciął z posta s_13 fragmentu po "wieczna gwarancja", a czyli
    "i 48h serwis door to door..." nie musiałbyś tyle na próżno pisać. KFA
    daje gwarancję door to door i to działa.

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Niepijący pracownik to koszmar pracodawcy. Jak się okaże, że trzeba
    zwolnić, to nie ma haka...

  • 7. Data: 2012-08-06 16:20:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2012 15:49:55 UTC+2 użytkownik ŁC napisał:
    > Gdyby� nie wyci�� z posta s_13 fragmentu po "wieczna gwarancja", a czyli
    >
    > "i 48h serwis door to door..." nie musia�by� tyle na pr�no pisa�. KFA
    >
    > daje gwarancj� door to door i to dzia�a.
    Rozumiuem że dla Ciebie lepsze jest door to door (*czyli kilka dni bez bateri na
    umywalce np) niż zapłacenie 15zł i 10 minut na wymienienie zuzytej głowicy.

  • 8. Data: 2012-08-07 20:17:37
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Rozumiuem że dla Ciebie lepsze jest door to door (*czyli kilka dni bez
    > bateri na umywalce np) niż zapłacenie 15zł i 10 minut na wymienienie
    > zuzytej głowicy.

    zależy gdzie... u mnie jeszcze trzeba doliczyć dojazd do sklepu 60 km w obie
    strony, założyć, że jakiejś głupiej uszczelki nie zapomnę kupić, że część
    będzie pasowała do baterii... no i 15 pln też piechotą nie chodzi :-) a tu
    masz full serwis, który zamierzam przetestować, jeśli nadarzy się
    okazja...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 9. Data: 2012-08-07 20:18:37
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Co to konkretnie znaczy?

    znaczy, że na pudełku stoi: "100 lat gwarancji na produkt"... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2012-08-08 08:14:57
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-07 20:18, s_13 pisze:
    > znaczy, że na pudełku stoi: "100 lat gwarancji na produkt"... :-)

    100 lat to ja rozumiem. Wieczystej - nie rozumiem ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info