  • 1. Data: 2012-07-19 21:12:06
    Temat: przepływomierz do rozdzielacza podłogówki
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    mam w rozdzielaczu zaworki do każdego obwodu podłogówki, takie zwykłe,
    kręcone kluczykiem, no i ruszyłem dzisiaj je (konkretnie te na belce
    zasilającej) i dwa zaczęły cieknąć, a dokładnie wykraplać górą (nie umiem
    jaśniej nakreślić, sorry...), nic nie daje kilkukrotne rozruszanie w tę i we
    w tę... kapie... trzeba wymienić...
    więc przy okazji chciałem je zamienić na takie z przepływomierzem, bo i tak
    przed sezonem czeka mnie regulacja, tylko nie wiem, czy to jakiś standard
    wymiarowy (gwint, długość grzybka), upatrzyłem sobie takie:
    http://allegro.pl/przeplywomierz-rotametr-rozdzielac
    z-do-ogrzewania-i2440516524.html
    i nie wiem, czy będą pasować, mój rozdzielacz, nie wiem jaki, ale wygląda
    jak ten w aukcji na zdjęciach pod spodem nr 7,8, ten mosiężny...
    może ktoś doradzi...

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2012-07-20 07:13:16
    Temat: Re: przepływomierz do rozdzielacza podłogówki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    s_13 wrote:
> [...]
    > i nie wiem, czy będą pasować, mój rozdzielacz, nie wiem jaki, ale
    > wygląda jak ten w aukcji na zdjęciach pod spodem nr 7,8, ten

    fajnie tylko...

    czy grubość twojego rozdzielacza odpowiada grubości przewidzianej dla tego
    rotametru?

    po drugie musisz jak zauważyłeś wymienić prawdopodobnie i dolne i górne
    elementy.

  • 3. Data: 2012-07-20 10:28:34
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > czy grubość twojego rozdzielacza odpowiada grubości przewidzianej dla tego
    > rotametru?

    właśnie dlatego pytam, czy to jakiś standard...
    mój wygląda typowo, grubość ok. 38-39 mm

    > po drugie musisz jak zauważyłeś wymienić prawdopodobnie i dolne i górne
    > elementy.

    mam nadzieję, że potem rurka nie zacznie cieknąć...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2012-07-20 10:38:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2012 10:28:34 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:
    > &gt; czy grubość twojego rozdzielacza odpowiada grubości przewidzianej dla tego
    > &gt; rotametru?
    >
    > właśnie dlatego pytam, czy to jakiś standard...
    > mój wygląda typowo, grubość ok. 38-39 mm

    Myśłę że Markowi chodzi o to czy otwory w rozdzielaczu sa w takiej odległości od
    siebie że zmieścisz rotametry

  • 5. Data: 2012-07-20 12:30:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Myśłę że Markowi chodzi o to czy otwory w rozdzielaczu sa w takiej
    > odległości od siebie że zmieścisz rotametry

    ważan jest też odległość dolnej i gurnej części tak aby rotametr mierzył

  • 6. Data: 2012-07-20 12:56:07
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > ważan jest też odległość dolnej i gurnej części tak aby rotametr mierzył

    no właśnie pytam fachowców, czy to jest jakiś standard... a to że druga
    strona ma pasować do grzybka, to się rozumie samo przez się...

    pozdrawiam
    s_13