Nieruchomości

1. Data: 2012-07-19 21:12:06
Temat:przepływomierz do rozdzielacza podłogówki
Od:"s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam w rozdzielaczu zaworki do każdego obwodu podłogówki, takie zwykłe,
kręcone kluczykiem, no i ruszyłem dzisiaj je (konkretnie te na belce
zasilającej) i dwa zaczęły cieknąć, a dokładnie wykraplać górą (nie umiem
jaśniej nakreślić, sorry...), nic nie daje kilkukrotne rozruszanie w tę i we
w tę... kapie... trzeba wymienić...
więc przy okazji chciałem je zamienić na takie z przepływomierzem, bo i tak
przed sezonem czeka mnie regulacja, tylko nie wiem, czy to jakiś standard
wymiarowy (gwint, długość grzybka), upatrzyłem sobie takie:
http://allegro.pl/przeplywomierz-rotametr-rozdzielac
z-do-ogrzewania-i2440516524.html
i nie wiem, czy będą pasować, mój rozdzielacz, nie wiem jaki, ale wygląda
jak ten w aukcji na zdjęciach pod spodem nr 7,8, ten mosiężny...
może ktoś doradzi...

pozdrawiam
s_13

2. Data: 2012-07-20 07:13:16
Temat:Re: przepływomierz do rozdzielacza podłogówki
Od:"Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

s_13 wrote:
> [...]
> i nie wiem, czy będą pasować, mój rozdzielacz, nie wiem jaki, ale
> wygląda jak ten w aukcji na zdjęciach pod spodem nr 7,8, ten

fajnie tylko...

czy grubość twojego rozdzielacza odpowiada grubości przewidzianej dla tego
rotametru?

po drugie musisz jak zauważyłeś wymienić prawdopodobnie i dolne i górne
elementy.

3. Data: 2012-07-20 10:28:34
Od:"s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy grubość twojego rozdzielacza odpowiada grubości przewidzianej dla tego
> rotametru?

właśnie dlatego pytam, czy to jakiś standard...
mój wygląda typowo, grubość ok. 38-39 mm

> po drugie musisz jak zauważyłeś wymienić prawdopodobnie i dolne i górne
> elementy.

mam nadzieję, że potem rurka nie zacznie cieknąć...:-)

pozdrawiam
s_13

4. Data: 2012-07-20 10:38:56
Od:Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 lipca 2012 10:28:34 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:
> &gt; czy grubość twojego rozdzielacza odpowiada grubości przewidzianej dla tego
> &gt; rotametru?
>
> właśnie dlatego pytam, czy to jakiś standard...
> mój wygląda typowo, grubość ok. 38-39 mm

Myśłę że Markowi chodzi o to czy otwory w rozdzielaczu sa w takiej odległości od
siebie że zmieścisz rotametry

5. Data: 2012-07-20 12:30:25
Od:"Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris wrote:

> Myśłę że Markowi chodzi o to czy otwory w rozdzielaczu sa w takiej
> odległości od siebie że zmieścisz rotametry

ważan jest też odległość dolnej i gurnej części tak aby rotametr mierzył

6. Data: 2012-07-20 12:56:07
Od:"s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ważan jest też odległość dolnej i gurnej części tak aby rotametr mierzył

no właśnie pytam fachowców, czy to jest jakiś standard... a to że druga
strona ma pasować do grzybka, to się rozumie samo przez się...

pozdrawiam
s_13