  • 1. Data: 2012-07-22 07:53:14
    Temat: tynk cementowo-wapienny - czasem gładki czasem szorstki
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    Witam

    ekipa robi mi tynki cementowo wapienne uzywa doliny nidy, nie robią źle -
    mniej wiecej trzyam się to kupy. Jednak u mojej malżonki pojawiły się
    wątpliwości dlaczego w jednym miejscu tynk jest gładki i elegancji a w
    drugim jest szorstki z piaskiem na wierzchu - czy toś z doświadczeniem moze
    mi wytlumaczyc dlaczego tak jest? czy mozna te obszary "piaszczyste"
    wygładzić ?

    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2012-07-22 09:00:49
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "rt" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze
    > mi wytlumaczyc dlaczego tak jest? czy mozna te obszary "piaszczyste"

    jest niedokładnie wymieszany i nieprzemieszany w trakcie tynkowania. Czy to
    w gotowych masach czy w przygotowywyanych przez ekipe, piasek jest
    najgrubszą i najcięższą frakcją. Wnaturalny sposób opada na dno pojemnika.
    Zagładzić się da poprzez kolejną przecierkę.

  • 3. Data: 2012-07-22 09:52:10
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    kolejna przecierka to kolejne tarcie papierem sciernym ? czy kolejne
    narzucenie materiąłu i docieranie ?

    dzieki

  • 4. Data: 2012-07-22 12:52:06
    Od: "Jackare" <j...@1...tralala.com>

    Użytkownik "rt" <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > kolejna przecierka to kolejne tarcie papierem sciernym ? czy kolejne
    > narzucenie materiąłu i docieranie ?

    pretarcie materiałem i filcową rajbetką.

  • 5. Data: 2012-07-25 13:50:52
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "rt" <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > kolejna przecierka to kolejne tarcie papierem sciernym ? czy kolejne
    > narzucenie materiąłu i docieranie ?
    >
    > dzieki

    Ale i tak nigdy nie będzie to takie jak gładź, dlaczego się nie zdecydowałes
    na
    tynki gipsowe maszynowe?
    ile za m2 liczą z materiałem?

    Piwnice robiłem sobie cew-wap reszta gipsowe, ładnie filcem przejechali
    piwnica jest idealnie
    rowno, ale jednak zawsze będą drobinki piasku widoczne, a pięgro jest
    idealnie gładkie.

    cenowo za tynk cemwap wyszło trochę drożej bo na 1m2 więcej materiału idzie.

    pozdrawiam
    AT