    From: "brunet.wp" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: podłączenie wideodomofonu
    Date: Mon, 14 May 2018 17:56:34 +0200

    Witam,

    biorę się za podłączenie wideodomofonu. Jest to
    model EURA VDP-12A3. Między kasetą zewnętrzną a
    monitorem wewnętrznym będzie jakieś 10-12m. Między
    nimi muszę puścić do sterowania przewód 4x0,5
    ziemny. Dodatkowo do kasety zewnętrznej i do
    monitora muszę doprowadzić zasilanie 12V (mam 2
    zasilacze w komplecie z wideodomofonem).

    Jaki przekrój przewodu mam zastosować do
    zasilania?

    A może zamiast sygnałowego 4x0,5 dać np. 6x0,5 i
    wtedy cztery żyły byłby sygnałowe a dwie
    zasilające? Mogę również w osobnym przewodzie
    puścić zasilanie ale czy nie będzie jakichś
    zakłóceń jeśli przewody będą szły razem? A
    jeślibym użył 6x0,5 to tym bardziej sygnał byłby
    narażony na zakłócenia.

    Pozdrawiam,
    Brunet