  • 1. Data: 2012-10-18 02:13:48
    Temat: pomoc w identyfikacji
    Od: "gen. Italia" <a...@y...com>

    Sadzone ok. 18 lat temu, według mnie to Glostery. Racja?
    https://dl.dropbox.com/u/74662870/IMG_1963a.jpg
    https://dl.dropbox.com/u/74662870/IMG_1962a.jpg

    Są duże, ale powiem szczerze, nie lubię ich, może trzeba je dłużej gdzieś
    chomikować, w jakiejś piwnicy?

    gen. Italia (moon)

  • 2. Data: 2012-10-19 02:21:59
    Temat: Re: pomoc w identyfikacji
    Od: "gen. Italia" <a...@y...com>

    Użytkownik "gen. Italia" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > https://dl.dropbox.com/u/74662870/IMG_1962a.jpg
    >
    > Są duże, ale powiem szczerze, nie lubię ich, może trzeba je dłużej gdzieś

    No tak, czyli poprzez "nie widzę głosów przeciw", to Glostery.
    Jestem świetny.

    gen. Italia (moon)

  • 3. Data: 2012-10-19 02:35:40
    Od: v...@w...pl

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 02:13:48 +0200, gen. Italia napisał(a):

> [...]
    > https://dl.dropbox.com/u/74662870/IMG_1962a.jpg
    >
    > Są duże, ale powiem szczerze, nie lubię ich, może trzeba je dłużej gdzieś

    A moja odmiana to Gala??? ze sie tak "ordynarnie" wetnę? ;)
    Drzewka tez były sadzone temu kilkanascie lat już.

    https://docs.google.com/open?id=0B88gKKnBxReyekFMVkZ
    2QmJSdXM

  • 4. Data: 2012-10-20 01:53:46
    Od: "gen. Italia" <a...@y...com>

    Użytkownik <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A moja odmiana to Gala??? ze sie tak "ordynarnie" wetnę? ;)
    > Drzewka tez były sadzone temu kilkanascie lat już.
    >
    > https://docs.google.com/open?id=0B88gKKnBxReyekFMVkZ
    2QmJSdXM

    Jak dla mnie, chyba tak.
    Chociaż fotki w necie nie są jednoznaczne, niektóre wskazują na dominującą
    cechę jako "kropeczki", a inne na "smużki".
    Ale chyba trafiłeś.
    Eksperci milczą, bo to dla nich chyba za małe sprawy... ;)

    G*I* Moon

  • 5. Data: 2012-10-24 04:02:04
    Od: Green <*cotrzebausun*zdrw@gazeta.pl>

    W artykule <k5sp5u$8bp$1@speranza.aioe.org> gen. Italia napisal(a):

> [...]
    > cechę jako "kropeczki", a inne na "smużki".
    > Ale chyba trafiłeś.
    > Eksperci milczą, bo to dla nich chyba za małe sprawy... ;)

    UPRASZAMY EKSPERTufffff ;))) o lukniecie na apfele!

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga

  • 6. Data: 2012-11-08 18:45:08
    Od: "neostrada.pl" <r...@k...lm.pl>

    Użytkownik "Green" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > G*I* Moon

    UPRASZAMY EKSPERTufffff ;))) o lukniecie na apfele!

    Jestem przekonany że to Gloster mam takie od lat.
    Przy dobrych warunkach urosną znacznie większe musiało ich być zbyt dużo na
    drzewie.