  • 1. Data: 2012-10-16 20:12:01
    Temat: ze wszystkich cudów natury poważam jedynie trawy
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Dla przypomnienia tym , którzy byli już u mnie oraz dla zachęcenia tych,
    który jeszcze u mnie nie byli dwa filmiki nagrane u mnie przez
    tvwielkopolska

    http://tvwielkopolska.pl/index.php/ogrod-bez-tajemni
    c/126-ogrod-bez-tajemnic/6827-ogrod-bez-tajemnic-jac
    ek-grabarczyk-radzi.

    http://www.tvwielkopolska.pl/index.php/ogrod-bez-taj
    emnic/126-ogrod-bez-tajemnic/6900-ogrod-bez-tajemnic
    -odc-9
    :)))

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/
    http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
    39

  • 2. Data: 2012-10-16 21:38:53
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 20:12, Tadeusz Smal pisze:
> [...]
    ek-grabarczyk-radzi.

    > http://www.tvwielkopolska.pl/index.php/ogrod-bez-taj
    emnic/126-ogrod-bez-tajemnic/6900-ogrod-bez-tajemnic

    (...)

    Nie umiem nic zobaczyć, cały czas jest czarny ekran
    i zero dźwięku.

    Krycha.

  • 3. Data: 2012-10-17 07:58:01
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2012-10-16 21:38, Krycha_net pisze:

> [...]
    -odc-9

    > (...)
    >
    > Nie umiem nic zobaczyć, cały czas jest czarny ekran
    :)
    Widocznie trafiłaś na moment, kiedy wiele osób próbowało
    się tam zalogować.
    :)

  • 4. Data: 2012-10-17 08:51:57
    Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl>

    W dniu środa, 17 października 2012 07:58:08 UTC+2 użytkownik Tadeusz Smal napisał:
> [...]
    Pięknie Tadziu. Chyba troszkę Ciebie ubyło :-))
    A kiedy zobaczymy filmik z Twoim serduchem wodnym? Już pewnie dokończone i nasadzenie
    wokół należycie rozrośnięte.
    Pozdrawiam
    skryba

  • 5. Data: 2012-10-17 10:00:07
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    Tadeusz Smal pisze:
    > Dla przypomnienia tym , którzy byli już u mnie oraz dla zachęcenia tych,
    > który jeszcze u mnie nie byli dwa filmiki nagrane u mnie przez
    > tvwielkopolska

    Ładnie u Ciebie!
    Gadanie szło Ci lepiej niż prowadzącemu ;-)

    Przy okazji trochę prywaty - czy siewki bambusa ode mnie żyją?
    Jakby co, to zachowałem jedną w rezerwie.
    Inna poszła do Ogrodu Botanicznego.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2012-10-17 23:15:42
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Smal" napisał:
    >Dla przypomnienia tym , którzy byli już u mnie oraz dla zachęcenia tych,
    >który jeszcze u mnie nie byli dwa filmiki nagrane u mnie przez
    >tvwielkopolska

    Piękny wykład i wspaniałe "trawowisko" na Panderozie
    :-))
    Wygląda na to, że trawy także dla mnie stanowią coraz bardziej interesujący
    materiał ogrodowy

    Pozdrowienia Jurek

    PS. A jaki praktyczny kombinezon ;-)

  • 7. Data: 2012-10-17 23:24:44
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:507f1ffb$0$1216$65785112@news.neostrada.pl,
    niejaki(a): Jerzy Wierzchnicki z adresu <j...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]

    Miałbyś Tadziu równie piękny filmik (conajmniej) gdybyś znalazł czas dla
    Dziadka onegdaj. Miałem wpaść przejeżdżając (a zawsze jeżdżę z kamerą) ale
    coś Ci wówczas wypadło. Może jednak "co się odwlecze to nie uciecze" ?

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 8. Data: 2012-10-17 23:40:35
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-17 10:00, Krzysztof Wilk pisze:

    > Ładnie u Ciebie!
    > Gadanie szło Ci lepiej niż prowadzącemu ;-)
    (...)

    Powiedziałabym więcej. Prowadzący ze swoim eee... mmee....
    jest nie do strawienia, jak dla mnie.
    Szkoda, że Tadeusz trafiła na takiego jąkałę.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 9. Data: 2012-10-18 00:07:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 23:15:42 +0200, Jerzy Wierzchnicki napisał(a):

    > na Panderozie

    Ponderosie.
    (by XL)

  • 10. Data: 2012-10-18 00:09:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 23:40:35 +0200, Krycha_net napisał(a):

    > Tadeusz trafiła na takiego jąkałę

    Dobrze, że Tadeusz nie trafiła na Kopernik!
    (by XL)