  • 1. Data: 2012-10-10 11:09:13
    Temat: Ładne co?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Wyszedłem rano w kapciach i przy ogrodzeniu pod lasem znalazłem

    http://fotoo.pl/show.php?img=379129_pa100136.jpg.htm

    Marek

  • 2. Data: 2012-10-10 11:46:00
    Temat: Re: Ładne co?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 11:09:13 +0200, 4CX250 napisał(a):

    > Wyszedłem rano w kapciach i przy ogrodzeniu pod lasem znalazłem
    >
    > http://fotoo.pl/show.php?img=379129_pa100136.jpg.htm
    >
    > Marek

    Piekne - i nie kapcie :-)
    Lada chwila będę zbierać rydze i maślaki, w kapciach, przy domu. Nie ma to
    jak wyskoczyć w kapciach po rydzyki do porannej jajecznicy :-)
    (by XL)

  • 3. Data: 2012-10-10 12:16:41
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2012-10-10 11:09, 4CX250 pisze:
    > Wyszedłem rano w kapciach i przy ogrodzeniu pod lasem znalazłem
    >
    > http://fotoo.pl/show.php?img=379129_pa100136.jpg.htm
    >

    > Marek
    Rzeczywiście piękne :-)
    A ja odkryłem przedwczoraj "za płotem w krzakach" ładne skupisko
    czubajki kani, wszystkie co prawda były stare i nie nadawały się do
    zabrania ale liczę, że w najbliższych dniach zaglądnę tam ( też w
    "kapciach" ) i coś jeszcze zbiorę ...

    Tomek
    sowa1968(at)gmail.com