eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domposzukuje kabina półokrągła przyścienna + brodzik półokrągły przyścienny › poszukuje kabina półokrągła przyścienna + brodzik półokrągły przyścienny
  • Data: 2015-11-12 23:17:09
    Temat: poszukuje kabina półokrągła przyścienna + brodzik półokrągły przyścienny
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jak w temacie poszukuje od jakiegoś czasu kabiny prysznicowej 80x90 przyściennej z
    wysokim, głębokim brodzikiem z siedziskiem.

    Ewentualnie kabiny półokrągłej z brodzikiem wysokim 80x90 zabudowanej ściankami
    montażowymi z boku. Widziałem coś takiego w market O(b)i, tylko bez mojego wymiaru.

    Objeździłem co się dało w promieniu 40 km, googluje i googluje, ciągle bez
    pozytywnego wyniku.
    Katalogi w sklepach poprzeglądane i nic.

    Ma ktoś może taki podobny użytkowy model u siebie i zechciałby się podzielić i
    wskazać mi czego szukać i ewentualnie gdzie?

    Z góry dzięki za wszystkie sugestie,