  • 1. Data: 2016-03-08 13:30:11
    Temat: pozwolenie na budowe kolejność
    Od: uciu <a...@g...com>

    Potrzebowałbym pomocy co i kiedy:-)

    Działka jest.
    Zlozylem wnioski o warunki techniczne przyłączy (prąd, woda, gaz)
    zlozylem wniosek o kategorie szkód górniczych
    Geodeta robi mapkę do celów projektowych

    Co dalej trzeba pozałatwiac az do końca - złożenia wniosku o pozw na bud????

    Działka jest objęta MPZP ale jest rolna iec trzeba wyłączyć ją z produkcji rolnej.
    Po uzuskaniu info z kopalni musze zrobić badania gruntu ale co dalej?

    Kiedy moge wybierać projekt bo WZ nie dostane bo jest MPZP.
    Gdzie zobaczyć linie zabudowy jaką mam mieć bo w MPZP pisze tylkoze linie zabudowy
    określi linia istniejącej zabudowy (tak na oko 5m:-) - można dać metr bliżej lub
    dalej?

    Ogolnie stanąłem w kropce bo nie wiem co mam dalej załatwiac:-)

    Dzięki

  • 2. Data: 2016-03-08 15:20:24
    Temat: Re: pozwolenie na budowe kolejność
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-03-08 o 13:30, uciu pisze:
    > Potrzebowałbym pomocy co i kiedy:-)

    Bierz wypis i wyrys z MPZP z gminy i idź do projektanta. Pomoże Ci
    wybrać projekt, a potem go adaptuje i załatwi wszystkie formalności aż
    do wydania PNB. I tak nie unikniesz jego usług.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2016-03-08 17:10:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 8 Mar 2016 04:30:11 -0800 (PST), uciu

    > Ogolnie stanąłem w kropce bo nie wiem co mam dalej załatwiac:-)

    To może Ci się przyda ;)

    http://emide.pl/harmonogram-prac-budowlanych.pdf
    (c) "inwestor" z FM.

    --