  • Data: 2016-04-28 23:27:06
    Temat: prąd
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Tak przez przypadek byłem dziś wieczorem w pomieszczeniu, gdzie mam
    licznik. Taryfa G12w a zatem niska taryfa zaczyna się o 22:00
    Licznik ( elektroniczny, SAGEMCOM, ten biały, ze zdalnym odczytem)
    jednak miał źle ustawiony zegarek i załączył niską taryfę ok. 3 minuty
    po 22:00, czas porównałem z komórką ( raczej dokładna i z grającym radiem.
    Trzy minuty droższego prądu to raczej niewiele, być może tylko kilka
    groszy różnicy, lecz w szerszej skali to może być kilka kPLN dla
    operatora dziennie.
    Zastanawiam mnie to, że w dobie tak zaawansowanej technologii ( zdalne
    odczyty, strony internetowe ze wskazaniem zużycia itp. ) taki błąd
    występuje.
    A może tylko doszukuję się niepotrzebnie teorii spiskowej :D
    Jak to wygląda u Was ?

    ps. dostawca to ENERGA