  • 1. Data: 2013-10-20 02:02:39
    Temat: pranie po budowie - sprawdzac filtr ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Ave!

    Jeśli coś murujecie i sami sobie pierzecie ubrania wytytłane w betonie,
    cemencie, zaprawie czy kleju - sprawdzajcie częściej filtr w pralce :)

    Właśnie wydobyłem betonową kostkę o wymiarach mniej-więcej 3x3x1cm :)

  • 2. Data: 2013-10-20 14:17:11
    Temat: Re: pranie po budowie - sprawdzac filtr ;)
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-10-20 02:02, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > cemencie, zaprawie czy kleju - sprawdzajcie częściej filtr w pralce :)
    >
    > Właśnie wydobyłem betonową kostkę o wymiarach mniej-więcej 3x3x1cm :)
    To ciesz się, żeś nie patrzał co tam się dzieje w filtrze pralki po
    praniu ciuchów po szlifowaniu gipsów. Można by z tego jeszcze jedno
    pomieszczenie wygipsować ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2013-10-20 15:18:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.10.2013 14:17, BartekK pisze:

    > To ciesz się, żeś nie patrzał co tam się dzieje w filtrze pralki po
    > praniu ciuchów po szlifowaniu gipsów. Można by z tego jeszcze jedno
    > pomieszczenie wygipsować ;)

    Między innymi dlatego wybrałem drewno zamiast karton-gipsu ;)

  • 4. Data: 2013-10-21 04:57:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Między innymi dlatego wybrałem drewno zamiast karton-gipsu ;)

    znaczy co położyłeś w pokojach wiesniackie boazerie na scianach :)

    a makatki i poroża też masz?

  • 5. Data: 2013-10-21 08:13:21
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    > Właśnie wydobyłem betonową kostkę o wymiarach mniej-więcej 3x3x1cm :)

    No patrz kostkę do zmywarki wynalazł...

  • 6. Data: 2013-10-21 08:16:09
    Od: <m...@g...com>

    > a makatki i poroża też masz?

    Znam takiego jednego co ma pamiątki z egiptu a wokół wszędzie drewno w stylu
    staropeerelowskiej boazerii.
    Kicz.

  • 7. Data: 2013-10-21 08:54:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.10.2013 04:57, Marek Dyjor pisze:

    > znaczy co położyłeś w pokojach wiesniackie boazerie na scianach :)

    Nie, porządne deski pióro-wpust. Wieśniackie to są te lakierowane wąskie :-P

    A ty co, wolisz dresiarskie karton-gipsy? ;->

    > a makatki i poroża też masz?

    Nie, regał na książki.