  • 1. Data: 2013-10-21 00:54:56
    Temat: Pytanie do tych co wyginają rury.
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Chodzi mi o rury miedziane.
    Podobno można miedź miękką wyginać na średnicy
    nie mniejszej niż 3 średnice rury.
    Na trzpieniu oczywiście. A jak to jest w praktyce?
    Ja potrzebuję zwinąć spiralę z rury miedzianej miękkiej
    fi 0,5 cala (grubości ściany 1mm) na średnicy 7d.
    Rura ma ponad 10 m długości i jakiekolwiek wynalazki
    domowe jak sypanie piasku i zamrażanie wody nie
    mają zastosowania.
    Musi być na trzpieniu.

  • 2. Data: 2013-10-21 04:50:44
    Temat: Re: Pytanie do tych co wyginają rury.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Grzegorz wrote:
> [...]
    > Rura ma ponad 10 m długości i jakiekolwiek wynalazki
    > domowe jak sypanie piasku i zamrażanie wody nie

    przygotowujesz sie do wejścia nowej akcyzy :)

  • 3. Data: 2013-10-21 10:46:00
    Od: "g." <n...@s...pl>

    > przygotowujesz sie do wejścia nowej akcyzy :)

    He, he,
    Do tego to szklane są lepsze,

    Swego czasu wyciągałem ponad 60 koni w pierwszym przelocie.
    To były piękne czasy.
    Ech . . .

  • 4. Data: 2013-10-21 13:12:14
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-21 00:54, Grzegorz pisze:
    > Chodzi mi o rury miedziane.
    > Podobno można miedź miękką wyginać na średnicy
    > nie mniejszej niż 3 średnice rury.
    Szkoda, że się nie odezwałeś wcześniej, bo niedawno wywiozłem na złom
    wężownicę miedzianą ok, 12 mb rury już zwiniętej. Opyliłbym w
    konkurencyjnej cenie, a tak dostałem tylko 19 zł/kg.
    Jacek

    PS
    co do gięcia, to zamiast uczyć się na własnych błędach zawieź do firmy,
    która wygina rury i za parę zł będziesz miał ładnie wygięte.
    www.google.pl "gięcie rur"

  • 5. Data: 2013-10-21 19:34:33
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 10:46:00 UTC+2 użytkownik g. napisał:
    > U?ytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > He, he,
    >
    > Do tego to szklane s? lepsze,
    >

    > Swego czasu wyci?ga?em ponad 60 koni w pierwszym przelocie.
    >
    > To by?y pi?kne czasy.
    >
    > Ech . . .

    Na allegro są sprzęty dające ok 92 w pierwszym przebiegu.

  • 6. Data: 2013-10-21 19:35:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 19:34:33 UTC+2 użytkownik
    k...@g...com napisał:

    > Na allegro są sprzęty dające ok 92 w pierwszym przebiegu.

    Rzuć linkiem bo leniwy jestem;)

  • 7. Data: 2013-10-21 20:00:12
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 19:35:47 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Rzuć linkiem bo leniwy jestem;)

    Szukaj pod destylator albo kolumna rektyfikacyjna.

  • 8. Data: 2013-10-21 22:26:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Rzuć linkiem bo leniwy jestem;)

    A masz
    http://otodom.pl/bezposrednio-sprzedam-gorzelnia-w-g
    m-lobez-id12790917.html

    :D

  • 9. Data: 2013-10-21 22:28:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 22:26:07 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > A masz
    > http://otodom.pl/bezposrednio-sprzedam-gorzelnia-w-g
    m-lobez-id12790917.html
    Nic nie pisze o wydajności a to dla mnie istotny parametr;)

  • 10. Data: 2013-10-21 22:39:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    m-lobez-id12790917.html
    > Nic nie pisze o wydajności a to dla mnie istotny parametr;)

    Bo nie czytasz między wierszami, wychodzi milion litrów z hektara. :P