  • 1. Data: 2013-10-21 08:33:57
    Temat: uszczelnienie bramy garażowej
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    mam brame wisniowskiego w garażu i niestety ale ostatnio zwrocilem uwagę na lekkie
    prześwity swiatła miedzy brama a murem, czy można to jakos domowym sposobem
    uszczelnić? czy można cos wykombinować żeby panele bardziej przylegały w momencie
    zamknięcia, cos można wyregulować ?

    dzięki za pomoc

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2013-10-21 17:11:56
    Temat: Re: uszczelnienie bramy garażowej
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

> [...]
    jakos domowym sposobem uszczelnić? czy można cos wykombinować żeby
    panele bardziej przylegały w momencie >zamknięcia, cos można wyregulować
    ?

    Wiesz co to kultura osobista?
    Chodziło ci tylko o to by przepchąć link ze stopki.

    A strona którą nieudolnie próbujesz wyrankować jest syfiasta a firma
    produkuje buble.
    Żeby fira z Warszawy bokami robiła?
    Musi klienci się już na niej poznali

    >dzięki za pomoc
    bujaj się

  • 3. Data: 2013-10-21 17:41:16
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com>

    Panie Grzegorzu

    Pana poziom nie jest moim

    Zycze szybkiego powrotu do zdrowia ... umysłowego

    Panowie Panie

    Poproszę o pomoc jeżeli macie jakiś pomysł

    http://decore-meble.pl

  • 4. Data: 2013-10-21 18:31:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 08:33:57 UTC+2 użytkownik decore-meble.pl
    napisał:

> [...]
    uszczelnić? czy można cos wykombinować żeby panele bardziej przylegały w >momencie
    Nie ma Wiśniowskiego, mam "chinczyka" ale tam jest możliwośc regulacji docisku bramy
    do ściany przy rolkach. Popatrz może u Ciebie tez się da

  • 5. Data: 2013-10-21 20:25:49
    Od: p...@t...pl

    napisał:
> [...]
    uszczelnić? czy można cos wykombinować żeby panele bardziej przylegały w momencie

    W Hormannie serwisanci wyrwali po prostu środkową część tej półokrągłej uszczelki na
    poziomej belce. W instrukcji czegoś takiego nie zauważyłem. Od tej pory jest
    idealnie.

  • 6. Data: 2013-10-22 07:53:02
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    u mnie jest tak ze z jednej strony panel dochodzi jak trzeba z z drugiej place mozna
    wepchać i wiatr hula - przejrze instrukcje moze od tego trzeba bylo zacząć w sumie

    firma która mi montowała okna i bramę mimo ze do nich pisalem/dzwonilem ma mnie
    daleko .... - i nie jestem ich w stanie zmusić do czegokolwiek

    jak Oknoplast to nie z Wyszkowa - proszę wziąć sobie do serca tą radę

    dzieki za pomoc

  • 7. Data: 2013-10-22 21:14:15
    Od: p...@t...pl

    W dniu wtorek, 22 października 2013 07:53:02 UTC+2 użytkownik decore-meble.pl
    napisał:
> [...]
    daleko .... - i nie jestem ich w stanie zmusić do czegokolwiek

    > jak Oknoplast to nie z Wyszkowa - proszę wziąć sobie do serca tą radę

    Na kółkach masz regulację, ale generalnie wszystko zaczyna się od montażu ramy, która
    powinna być mocowana do idealnie otynkowanej ściany tak w pionie jak i w całej
    płaszczyźnie. Takie szczeliny jak opisujesz mogą świadczyć właśnie o "krzywej" ramie.
    Kółkami odrobinę to podgonisz, ale często kończy się to zacinaniem podczas jazdy i
    blokowaniem automatu, jeśli taki posiadasz.