  • 1. Data: 2009-06-28 20:20:51
    Temat: projekt malwina
    Od: "Marcin" <b...@o...pl>

    witam, czy ktoś buduje dom Malwina? (np www.pprojekt.pl) Może ktoś podzieli
    się pomysłami co do adaptaji projektu, jakieś rady itp....

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-28 21:43:59
    Temat: Re: projekt malwina
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Marcin napisał:
    > witam, czy ktoś buduje dom Malwina? (np www.pprojekt.pl) Może ktoś podzieli
    > się pomysłami co do adaptaji projektu, jakieś rady itp....
    >
    > pozdrawiam

    Szukaj dalej. Powtarzając za moim dekarzem: "(...) bo te architekty to
    tak na 2 lata powinny terminować z nami na budowie, bo one mają g..wno w
    głowie, a kiejby jeden z drugim po dachu połazieli to byłoby inacy"
    W wolnym tłumaczeniu, dach niepotrzebnie skomplikowany.
    pzdr.
    rafał

  • 3. Data: 2009-06-29 18:03:45
    Od: "Marcin" <b...@o...pl>

    tak jak się dokładniej przyjrzeć to nie jest taki najbardziej skomplikowany,
    są bardziej;-) a projekt mi sie podoba bo:
    - zmieści się na wąskiej działce
    - ma garaż w bryle budynku
    - ma duży salon w którym z powodzeniem zmieści się stół bilardowy i nie
    będzie zajmował całego salonu

    pzdr