    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: projekt zabudowy kuchni. co robicie z lodówką?
    Date: Sun, 16 Feb 2020 21:53:41 +0100

    witam
    we wszystkich mieszkaniach w których przebywałem, nawet "w gościach",
    lodówka jest osobnym, niezależnym, wolno stojącym meblem. teraz ma
    kuchnie, w której chciałbym estetycznie wkomponować w meble (sam je będę
    robił) lodówkę wysokości 175cm. popatrzcie na obrazek z ikei:

    https://tinyurl.com/rcl9kqr

    lodówka wystaje od tylnej ściany na 60cm. _Górne_ szafki wystają na
    30cm. mało tego, górna częśc lodówki, sufit lodówki jest w połowie
    górnej szafki. No... tak cholernie mi to estetycznie nie pasuje, że mnie
    skręca. Może inaczej. Jak bym tak zastał - olałbym i żył dalej. ale jak
    mam zrobić od podstaw takiego "bubla" - to nie mogę wytrzymać.

    Z tego co wyszukałem, w innych inspiracjach ikei, projektach kuchni, to
    widzę ze lodówka albo jest na innej ścianie niż meble, albo jest
    zabudowana we wnętrzu dużej szafki do sufitu. JAk dla mnie -
    marnotrawstwo płyty meblowej i roboty, a efekty... nie są rewelacyjne.
    W leroy marlin nad lodówką jest zabudowa z płyty GK, co jest sporym
    marnotrawstwem przestrzeni - ale estetykę poprawia.

    Proszę o wskazówki, opinie co by można było zrobić, aby jakoś połączyć
    estetycznie górne szafki z lodówką. A jak się nie da, to od razu
    pytanie. czy każdą lodówkę da się wkomponować w szafkę?

    ToMasz

    PS
    Kuchnia kwadratowa, meble mogą stać tylko na 2 prostopadłych ścianach.
    pierwsza ma 170cm, w rogu "komin" 100x60 i druga 180cm.