  • 1. Data: 2010-11-13 14:18:03
    Temat: przylacze gazu i pradu do domu
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Czy na przylacze gazu i pradu do domu ze skrzynek w plocie musza byc
    odrebne projekty, jak tak to okolo w jakiej cenie.

    Ile kosztuje wykonanie takich przylaczy, kotlownia od skrzynki w plocie
    jest ok 20m, a od skrzynki elektrycznej 40 m.

    Ekipa zostawila do kotowni tylko jedna rure PE do przepchniecia rury z
    woda do kotlowni, do elektryki jakos mnie tez teraz olsnilo :) czy czeka
    mnie kucie w wylewce podlogi?

    Widzilem ostanio w okolicy, ze skrzynka el. jest jeszcze jakas mala na
    domu, czy kabel glowny do rozdzielni w kotlowni tez musi isc pod
    fundamentem?

  • 2. Data: 2010-11-13 15:19:30
    Temat: Re: przylacze gazu i pradu do domu
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Widzilem ostanio w okolicy, ze skrzynka el. jest jeszcze jakas mala na
    > domu, czy kabel glowny do rozdzielni w kotlowni tez musi isc pod
    projekty przylaczy sa wymagane chyba ze masz je w planie zagospodarowania i
    PnB
    kabel 80 cm pod ziemia i wchodzisz do budynku przez sciane
    gaz podobnie

    --
    -
    pozdrawiam