  • 1. Data: 2010-02-14 23:13:52
    Temat: pulapki przy wyborze nagrywarki dvd
    Od: "amstav" <w...@o...pl>

    jak sie czyta recenzje na skapcu i ceneo to mozna znalezc od czasu do czasu
    jakies ciekawe uwagi, ktore wskazuja ze producenci w mniej lub bardziej
    swiadomy sposob wprowadzaja do roznych modeli nagrywarek dosyc uciazliwe
    ograniczenia a ludzie dowiaduja sie o nich najczesciej dopiero po zakupie
    ... np. takie, ze nagrywarka nie nagrywa divx na HDD z płyty DVD ... jakie
    ograniczenia sa najbardziej nagminne i czy sa jakies marki lub modele, ktore
    uchodza za najbardziej bezproblemowe pod wzgledem ograniczen zawartych w
    firmware ?

  • 2. Data: 2010-02-15 08:39:46
    Temat: Re: pulapki przy wyborze nagrywarki dvd
    Od: Mamut <c...@g...com>

    w dzisiejszych czasach kupowanie nagrywaki DVD to nieporozumienie.
    Zainteresuj sie urządzeniami typu urządzenia multimedialne itp Np
    Xtreamer, Ariva HD Player, WD TV HD player. 10 razy wieksze mozliwosci
    i cena niewiele wieksza.

  • 3. Data: 2010-02-15 12:40:18
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 00:39:46 -0800 (PST), Mamut napisał(a):
> [...]
    > Zainteresuj sie urządzeniami typu urządzenia multimedialne itp Np
    > Xtreamer, Ariva HD Player, WD TV HD player. 10 razy wieksze mozliwosci

    I brak DVD - a czasami chciałoby się coś utrwalić na później na płytce...

    Co do nagrywarek - serdecznie odradzam te Manty (jako posiadacz jednej
    z tych pomyłek)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2010-02-15 17:48:38
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > I brak DVD - a czasami chciałoby się coś utrwalić na później na płytce...

    Bez problemu przenosisz to na pena lub kartę i nagrywasz
    płytkę nagrywarką z komputera.Możesz potrzebne rzeczy nagrywać na dysk
    zewnętrzny i zostawiać na póżniej.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-02-15 22:13:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 18:48:38 +0100, Dawid napisał(a):
    > Bez problemu przenosisz to na pena lub kartę i nagrywasz
    > płytkę nagrywarką z komputera.

    Nagrywasz jak sobie zrobisz doktorat z masteringu płyt DVD :)
    Na zwykłej nagrywarce DVD po prostu naciskasz REC i kiedyś tam "finalize" -
    i gotowe, możesz przekazać babci DVD z nagranym koncertem wnuczka...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2010-02-16 08:22:18
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Nagrywasz jak sobie zrobisz doktorat z masteringu płyt DVD :)
    > Na zwykłej nagrywarce DVD po prostu naciskasz REC i kiedyś tam "finalize" -
    > i gotowe, możesz przekazać babci DVD z nagranym koncertem wnuczka...

    O czym ty piszesz?
    Masz bezposrednie połaczenie przez wi-fi lub kablowe z komputerem i
    tam sobie nagrywasz w dowolnym formacie.
    Po co ci format DVD? Przeciez nikt z niego juz nie korzysta przy
    nagraniach.
    Robisz sobie divxa, lub jeśli chcesz material HD - mkv.
    Każde nawet stare DVD odtwarza pliki .avi

  • 7. Data: 2010-02-16 09:21:59
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-02-16 09:22, Mamut pisze:

> [...]
    > nagraniach.
    > Robisz sobie divxa, lub jeśli chcesz material HD - mkv.
    > Każde nawet stare DVD odtwarza pliki .avi

    No nie każde....
    AVI może być różnie zakodowane, a z moich obserwacji wynika, że DVD bez
    obsługi divx to ciągle dość popularne w domach różnych.
    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 8. Data: 2010-02-16 10:16:15
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > No nie każde....
    > AVI może być różnie zakodowane, a z moich obserwacji wynika, że DVD bez
    > obsługi divx to ciągle dość popularne w domach różnych.

    Od ponad 5 lat żadna chyba firma nie wypuściła odtwarzacza DVD bez
    możliwości odczytu divix.
    A nawet jesli ktoś ma taką prehistorię w domu to za kilkadziesiąt
    złotych może zakupić byle jaki odtwarzacz który świetnie sobie z tym
    radzi.

  • 9. Data: 2010-02-17 22:05:59
    Od: dj <j...@g...com>

    On 16 Lut, 11:16, Mamut <c...@g...com> wrote:

> [...]
    > A nawet jesli ktoś ma taką prehistorię w domu to za kilkadziesiąt
    > złotych może zakupić byle jaki odtwarzacz który świetnie sobie z tym

    tylko po co mam kupować kolejnego bubla odczytującego byle co???
    Kupiłem DVD żeby cieszyć się jakością bylekajość to mogę oglądać na
    kompie ale szkoda mi na to czasu ;-)) Poczekamy na ostateczny standard
    HDTV i dopiero zmienimy maszynę. :-))

  • 10. Data: 2010-02-18 13:44:47
    Od: Mamut <c...@g...com>

    .

> [...]
    > Kupiłem DVD żeby cieszyć się jakością bylekajość to mogę oglądać na
    > kompie ale szkoda mi na to czasu ;-)) Poczekamy na ostateczny standard

    Kompletnie nie wiesz o czym piszesz. Taki film nagrany np Xtreamerem w
    HD jakościowo twoje DVD bije na głowe w każdej kategorii zaczynając od
    rozdzielczosci.
    Ja wiem że świetnie się krytykuje coś o czym nie ma się pojecia ale
    moze najpierw nagraj i obejrzyj chociaz jeden film w HD na nowoczesnym
    sprzęcie a dopiero potem zaciemniaj innym rzeczywistość.
    Poza tym co ci daje ta jakosc DVD skoro i tak nagrywasz pewnie SD z
    TVP1 w tragicznej jakosci sygnalu zrodłowego.
    Zalety nowoczesnych nagrywarek/ odtwarzaczy multimedialnych ktorych
    nie posiada żadna nagrywarka DVD:
    - najwyzsza jakosc nagranego materialu, takze HD
    - kompresja do pliku mniejszej objetosci
    - brak koniecznosci nagrywania na nosniakch DVD jednorazowych)
    - mozliwosc podlaczenia do sieci internetowej, bezposrednie ogladanie
    filmow z komputera bez koniecznosci podnoszenia sie z fotela