  • 41. Data: 2014-02-17 15:22:19
    Temat: Re: ręczniki - pytanie do kobiet...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 15:15:52 +0100, FEniks napisał(a):

    > Bądź więc łaskawa nie robić z siebie znawcy w każdej
    > dziedzinie, o której cośkolwiek w necie poczytasz.

    Tak się składa, ze z włokiennictwem TEŻ się w życiu zetknęłam w praktyce,
    nie tylko tyle co potem w necie - jeszcze netu w Polsce nie było, jak
    wiedziałam o technologii włokiennictwia mnóstwo. Wiem, wiem, Ty w
    analogicznym wieku NIC nie wiedziałaś, ale nie każdy tak ma, no sorry, są
    ludzie, którzy MAJĄ SZEROKIE ZAINTERESOWANIA i sporo w życiu robili
    ciekawego, i choć ciężko Ci to przyjąć, wiem, to nie musisz ich z tego
    powodu obrażać 3-)
    --
    XL
    "To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

  • 42. Data: 2014-02-17 15:23:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 15:19:46 +0100, FEniks napisał(a):

    > A te wspaniałe czasy w tym pięknym kraju zwiemy komunizmem. :-D

    Znowu pudło, znowu coś wyczytałaś w necie - u nas NIGDY nie było komunizmu.

  • 43. Data: 2014-02-17 16:39:32
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-17 15:22, Ikselka pisze:

    > Tak się składa, ze z włokiennictwem TEŻ się w życiu zetknęłam w praktyce,
    > nie tylko tyle co potem w necie - jeszcze netu w Polsce nie było, jak
    > wiedziałam o technologii włokiennictwia mnóstwo.

    Wiem, wiem, wszystko jasne.

> [...]
    > ludzie, którzy MAJĄ SZEROKIE ZAINTERESOWANIA i sporo w życiu robili
    > ciekawego, i choć ciężko Ci to przyjąć, wiem, to nie musisz ich z tego

    Iksi, jak na razie to Ty obrażasz, bo w dodatku odpryskami Twojej
    agresji skierowanej do mnie obrywają inni.
    I jak zwykle nie potrafisz dyskutować inaczej, jak tylko posuwając się
    do osobistych podszczypywanek.

    Ewa

  • 44. Data: 2014-02-17 16:57:53
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    > Handlujesz tamponami?

    Nie, Stoperanem.

  • 45. Data: 2014-02-17 17:04:26
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2014-02-17 13:13, obywatel Marek Dyjor uprzejmie donosi:

    Ale od qry to wara!

    domovo

  • 46. Data: 2014-02-17 17:11:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

  • 47. Data: 2014-02-17 17:17:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2014 16:57:53 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2014-02-16 22:18, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Nie, Stoperanem.

    To jesteś własną antyreklamą - jak widać trudno Ci się powstrzymać...

  • 48. Data: 2014-02-17 17:30:12
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 lutego 2014 00:14:06 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

    > ...ale kosztuje powyżej stówy.

    No to muszę powiedzieć, że ręczniki z Penney's /Primark/ kupione za grosze /tańsze
    niż przeciętny ręcznik do kupienia w Polsce/ - nie sypią się...

    Ania

  • 49. Data: 2014-02-17 17:53:38
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    > To jesteś własną antyreklamą - jak widać trudno Ci się powstrzymać...

    W czasie deszczu dzieci się nudzą, to powszechnie znana rzecz"

  • 50. Data: 2014-02-17 17:58:14
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-17 17:30, czeremcha pisze:

    > No to muszę powiedzieć, że ręczniki z Penney's /Primark/ kupione za grosze /tańsze
    niż przeciętny ręcznik do kupienia w Polsce/ - nie sypią się...

    Mam ręczniki tej marki od paru lat:

    http://jysk.pl/lazienka/reczniki/gold/recznik-tulip-
    50x90-piasek-kronborg/family

    Nic się z nich nie sypie nawet po wielu praniach, są chłonne i nie są
    (nie były) przy tym zabójczo drogie (jak to sobie pewnie wyobraża XL, że
    chcę tutaj Bóg wie jak zaszpanować).

    Ewa