  • 1. Data: 2010-05-07 09:29:47
    Temat: regulacja okuć ROTO Kurier 2
    Od: "jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy macie opis sposobu regulacji tych okuć?

    Mam je w oknach i po kilku latach wymagaja one pewnych regulacji.
    Niestety, na stronach Roto są informacje o innych okucich, a na zapytanie
    otrzymałem odpowiedź, że te nie są już produkowane i dlatego nie ma
    do nich takiego wsparcia. Mogę się udać do wyspecjalizowanej firmy i zamówić
    usługę.
    Trochę to wydaje mi się dziwne, wszak okucia kupuje się na lata i raczej nie
    wymenia na nowe
    a taka drobna regulacja nie wydaje mi się czymś skomplikowanym.

    Dlatego prośba do Was: może macie jakiś informacje albo wiecie, gdzie je
    znaleźć.

    pozdrawiam
    Jarek