  • 1. Data: 2009-06-28 09:28:05
    Temat: sąsiad zalewa
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    Witam,
    Sąsiad ma jakieś nieszczelności w swojej łazience przylegającej do mojej
    ściany. Ponieważ wynajmuje mieszkanie to leje na to, że jemu ściana gnije:(
    Może ktoś przerabiał. Co z tym zrobić?

  • 2. Data: 2009-06-28 09:54:26
    Temat: Re: sąsiad zalewa
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    JerzyR <j...@d...pl> wrote:
> [...]
    > mojej ściany. Ponieważ wynajmuje mieszkanie to leje na to, że jemu
    > ściana gnije:( Może ktoś przerabiał. Co z tym zrobić?

    Odnaleźć właściciela mieszkania i jemu zgłosić problem, to chyba
    najzdrowsze wyjście. Ewentualnie, jeśli Twoje miekszanie jest
    ubezpieczone, zgłosić szkodę, spokojnie poczekac na rzeczoznawcę,
    kasę i zapomnieć o sprawie (przynajmniej do następnego zalania),
    odzyskaniem tej kasy od winnego szkody zajmie się już
    ubezpieczyciel.

    J.

  • 3. Data: 2009-06-28 10:48:00
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Odnaleźć właściciela mieszkania i jemu zgłosić problem, to chyba
    to właśnie właściciel ma to gdzieś... (zgłoszone)

    > najzdrowsze wyjście. Ewentualnie, jeśli Twoje miekszanie jest
    > ubezpieczone, zgłosić szkodę, spokojnie poczekac na rzeczoznawcę,
    nie jest ubezpieczone...

  • 4. Data: 2009-06-28 12:04:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *JerzyR* napisał(-a):

    > to właśnie właściciel ma to gdzieś... (zgłoszone)

    To tym bardziej ubezpieczyć. Jak TU będzie regresem dochodziło swojego,
    to przestanie mieć gdzieś.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2009-06-28 12:16:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 11:28:05 +0200, JerzyR napisał(a):

    > Sąsiad ma jakieś nieszczelności w swojej łazience przylegającej do mojej
    > ściany. Ponieważ wynajmuje mieszkanie to leje na to, że jemu ściana gnije:(
    > Może ktoś przerabiał. Co z tym zrobić?

    Pismo do sąsiada (polecony ZPO) z żądaniem naprawy usterki. Jeśli nie
    poskutkuje, to wziąć inspektora, niech opisze co się dzieje i pozew do sądu
    o wydanie nakazu naprawy usterki oraz naprawę szkód u Ciebie.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2009-06-28 12:23:38
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
    > to właśnie właściciel ma to gdzieś... (zgłoszone)

    > nie jest ubezpieczone...

    To ubezpieczyć- 200zł rocznie i kłopot z głowy

    Kris

  • 7. Data: 2009-06-28 13:08:39
    Temat: Re: sąsiad zalewa [ot]
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    JerzyR pisze:
    > to właśnie właściciel ma to gdzieś... (zgłoszone)

    > nie jest ubezpieczone...

    teraz masz dobry moment zeby zglosic sie do pomocy dla powodzian
    oni po 1997 tez sie niczego nie nauczyli (albo wlasnie nauczyli) i
    nieubezpieczyli, bo panstwo (pani, pan) przeciez da

  • 8. Data: 2009-06-28 16:13:12
    Od: "Jakub Spiernowski" <n...@g...de>

    > Może ktoś przerabiał. Co z tym zrobić?

    miałem identyczną sytuację, na górze mieszkanie wynajmowane,
    telefon do właściciela bez rezultatu (twierdził że leje się po pionach z
    wyższych mieszkań)

    ostatecznie ubezpieczyłem mieszkanie i po pierwszym odszkodowaniu (400zł)
    problem znikną (właściciel uszczelnił instalację)

    J.

  • 9. Data: 2009-06-28 17:06:13
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > ostatecznie ubezpieczyłem mieszkanie i po pierwszym odszkodowaniu (400zł)
    > problem znikną (właściciel uszczelnił instalację)

    dobry pomysł, ale wygląda jakby już od dłuższego czasu przeciekało, ja
    dopiero teraz to odkryłem bo w miejscu gdzie nie zaglądam jest przeciek.
    Ubezpieczyciel tez nie jest idiotą - pozna, że to nie jest od wczoraj:(

  • 10. Data: 2009-06-28 20:41:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 19:06:13 +0200, JerzyR napisał(a):

    > dobry pomysł, ale wygląda jakby już od dłuższego czasu przeciekało, ja
    > dopiero teraz to odkryłem bo w miejscu gdzie nie zaglądam jest przeciek.
    > Ubezpieczyciel tez nie jest idiotą - pozna, że to nie jest od wczoraj:(

    Ale Ty zaglądniesz tam dopiero po tym, jak się ubezpieczysz.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356