  • 1. Data: 2010-05-17 20:19:23
    Temat: schowek na budowe
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Szukam takiego czegos na budowe okolice Bydgoszczy.

    Pozdr

    prosze o info na prv

  • 2. Data: 2010-05-17 20:29:45
    Temat: Re: schowek na budowe
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    bulba008 pisze:
    > Szukam takiego czegos na budowe okolice Bydgoszczy.
    >
    > Pozdr
    >
    > prosze o info na prv

    A co chcesz tam chować...?

    Ja też nie miałem nić oprócz trawy na działce... no była buda
    kampingowa, ale to raczej nie na schowek na budowlane rzeczy, tylko na
    moje osobiste przemieszkiwanie.

    Jako schowek na budowlane rzeczy wykorzystałem garaż blaszak.
    Po zebraniu humusu ułożyłem trzy palety bloczków betonowych - takich jak
    na fundamenty - na równo, na tak uzyskaną powierzchnię postawiłem
    blaszak i stoi do dziś - już ok rok, a jako schowek sprawdza się
    doskonale. Już niedługo wybije jego godzina i nie będzie mi potrzebny,
    więc odsprzedam go chętnemu, a bloczki będą jak znalazł na podmurówki
    wokół domu :-).

    Czy wymyślono coś lepszego...? może i tak, ale blaszak się sprawdza.
    Przynajmniej u mnie.

    pozdr
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-05-17 21:27:30
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > chętnemu, a bloczki będą jak znalazł na podmurówki wokół domu :-).
    >
    > Czy wymyślono coś lepszego...? może i tak, ale blaszak się sprawdza.

    U mnie również się sprawdzał doskonale. Za 1400zł przywieźli i zmontowali.
    Musiałem tylko dobrze go zakotwić (wszystkim to polecam, ponieważ widziałem
    u mnie na osiedlu taki blaszak, który został porwany przez wiatr i
    przetoczył się 2 działki dalej). Po 1,5 roku, gdy mogłem zamknąć już dom i
    uruchomić w nim elektrykę, garaż poszedł do szwagra. Rozmontowaliśmy i
    złożyliśmy w jakieś 3-4h. Rok jego budowy i garaż sprzedałem za 1000zł :)

    --
    Bartek