  • 1. Data: 2012-07-01 22:42:12
    Temat: skrzynka rozdzielcza 36 polowa wpuszczana- wymiar i jak osadzić
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    musze wykuć dziurę na skrzynkę 36 polową w porotermie - jaki wymiar ma ta
    skrzynka i ile się ja wpuszcza w scianę

    Dzieki za pomoc

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2012-07-02 11:20:24
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > musze wykuć dziurę na skrzynkę 36 polową w porotermie - jaki wymiar ma ta
    > skrzynka i ile się ja wpuszcza w scianę

    to chyba zależy od konkretnej skrzynki... na stronach producenta powinny być
    rysunki i wytyczne, z tego co pamiętam, to u legranda tak jest...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2012-07-02 12:24:02
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    W dniu 2012-07-01 22:42, rt pisze:
    > Witam
    >

    > musze wykuć dziurę na skrzynkę 36 polową w porotermie - jaki wymiar ma ta
> [...]
    Witam
    Rozdzielnica ma głębokość 7 cm. Tutaj masz przykładową skrzynkę i
    wymiary: http://tiny.pl/hlm2c . Najlepiej kupić docelową rozdzielnicę i
    pod nią dostosować otwór.