  • 1. Data: 2009-04-06 09:57:07
    Temat: szkło na ścianę
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    Witam
    Żonie się podoba szkło na ścianie w kuchni zamiast płytek, gdzie tego
    szukać, jak to się fachowo nazywa i ile kosztuje?

    Pzdr
    QbaB

  • 2. Data: 2009-04-06 11:44:41
    Temat: Re: szkło na ścianę
    Od: XXX <x...@x...xx>

    QbaB pisze:
> [...]
    > Żonie się podoba szkło na ścianie w kuchni zamiast płytek, gdzie tego
    > szukać, jak to się fachowo nazywa i ile kosztuje?

    Mam takie cos u siebie. Extra roziwazanie, estetyczne i bradzo
    funkcjonalne. Ulozyli to fachowcy w pół godziny. Szukaj tego w kazdym
    zakladzie szklarskim. Oni tam takie rzeczy sa w stanie zrobic i to w
    roznym kolorze. Ja mam np. bordo.
    Jarek

  • 3. Data: 2009-04-06 16:13:08
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > funkcjonalne. Ulozyli to fachowcy w pół godziny. Szukaj tego w kazdym
    > zakladzie szklarskim. Oni tam takie rzeczy sa w stanie zrobic i to w

    Jak z kwestia czyszczenia oraz ogolna odpornoscia na brud (np po dotknieciu
    reka itp) ?

    Pozdrawiam

    Krzysztof Ulczok

  • 4. Data: 2009-04-07 13:36:17
    Od: XXX <x...@x...xx>

    Kane pisze:

    > Jak z kwestia czyszczenia oraz ogolna odpornoscia na brud (np po
    > dotknieciu reka itp) ?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysztof Ulczok

    Brudzi się jak wszystko inne co by było na ścianie. Może w tym przypadku
    ze względu na gładkość powierzchni więcej widać ale ogólnie nikomu to
    nie przeszkadza. Myje się jak zwykłą szybę.
    Ja i jak moja żona polecam. Chociaż żona nie była do końca zdecydowana
    dopóki nie zamontowali nam tych szyb na ścianie.

    Jarek

  • 5. Data: 2009-04-10 12:53:13
    Od: w...@i...pl

    On 6 Kwi, 18:13, "Kane" <s...@s...pl> wrote:

    > Jak z kwestia czyszczenia oraz ogolna odpornoscia na brud (np po dotknieciu
    > reka itp) ?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysztof Ulczok

    O! To ciekawe rozwiązanie... a ile toto kosztuje?

    Pozdrawiam,
    MW