  • 1. Data: 2013-04-26 22:04:22
    Temat: szpachlówka akrylowa do drewna - zmiana koloru
    Od: "Fiora" <f...@o...pl>

    Witam. Chce kupić szpachlówkę jak wyżej - jasną, i mam drugi
    element drewniany do poszpachlowania - kolor ciemny.
    I czy mogę te szpachlówkę zabarwic farbami akrylowymi - które
    posiadam, tak aby nie kupować drugiego koloru szpachlówki.
    Ktoś może wie?
    Pozdrawiam grupę
    Fiora

  • 2. Data: 2013-05-02 12:43:49
    Temat: Re: szpachlówka akrylowa do drewna - zmiana koloru
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-04-26 22:04, Fiora pisze:
> [...]
    > Pozdrawiam grupę
    > Fiora
    >Myślę, że spokojnie możesz tak podbarwić, albo dokup za 3 zł pigment
    płynny do farb (np. Śnieżka w buteleczkach po 50 albo 100 ml) i
    pokoloruj pigmentem. Weź pod uwagę, że szpachlówka po wyschnięciu
    zmniejsza objętość, więc, jak coś trzeba grubiej, to na kilka razy.
    Jacek