  • 1. Data: 2009-09-22 17:36:10
    Temat: [trochę OT ?] domek gospodarczy / narzędziowy / ogrodowy
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Rozglądam się za prostym domkiem drewnianym j. w.
    Może ktoś doradzić jakiś kontakt z okolic
    Małopolska / Śląsk ?
    Z pierwszego rozpoznania wynika niestety,
    że większość sensownych ofert to Pomorze, Wielkopolska.

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2009-09-23 08:25:59
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl>

    J_K_K pisze:
> [...]
    > Małopolska / Śląsk ?
    > Z pierwszego rozpoznania wynika niestety,
    > że większość sensownych ofert to Pomorze, Wielkopolska.

    Ja znalazłem na Allegro gości z okolic Częstochowy. Dojechali do mnie
    (okolice Wrocławia) za 250zł. Domek 3x2.5m kosztował mnie 3000zł. Do
    tego sam go malowałem i na dachu położyłem gonty. Jakość akceptowalna.

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<