  • 1. Data: 2009-04-01 21:24:16
    Temat: vileda suszarka
    Od: Ra <a...@a...com>

    ma ktoś może jw ? przejrzałem parę suszarek i ta wyglądała najładniej i
    dość dobrze wykonaną ale znalazłem parę mocno niepochlebnych opini że
    jednak po paru miesiącach plastiki się rozwalają

  • 2. Data: 2009-04-02 07:53:34
    Temat: Re: vileda suszarka
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    napisz łaskawie do czego ta suszarka.
    Do grzybów? włosów? bielizny?
    Jacek

  • 3. Data: 2009-04-02 08:39:50
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie Jacek <m...@w...pl> tak oto plecie:

    > napisz łaskawie do czego ta suszarka.
    > Do grzybów? włosów? bielizny?

    Do suszenia.

    Qra

  • 4. Data: 2009-04-02 10:48:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 23:24:16 +0200, Ra napisał(a):
    > ma ktoś może jw ? przejrzałem parę suszarek i ta wyglądała najładniej i
    > dość dobrze wykonaną ale znalazłem parę mocno niepochlebnych opini że
    > jednak po paru miesiącach plastiki się rozwalają

    Niejednemu psu Burek... O jaką dokładnie suszarkę chodzi?
    Coś w tym stylu?

    http://img.nokaut.pl/p/49/30/49304d0535cc8ae7795871c
    29d0672da500x500.jpg

    Wygląda może i dobrze, ale mam i nie polecam. Co chwila odpadają plastikowe
    zaślepki (już z połowa pogubiona), a sama suszarka dosyć uciążliwa jeśli
    jedna osoba chce ją przenieść z praniem - nogi się bardzo chętnie składają
    do środka i bez pomocy drugiej osoby trzeba się nieźle namęczyć. Stare,
    rdzewiejące suszarki no-name nie mają tych wad :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-04-02 11:28:58
    Od: "Cam" <a...@c...pl>

> [...]
    > do środka i bez pomocy drugiej osoby trzeba się nieźle namęczyć. Stare,
    > rdzewiejące suszarki no-name nie mają tych wad :)

    Mam taka suszarke jak w linku i musze potwierdzic ze zaslepki wypadaj a jak
    one wypadna to wypadaj trzpienie ktore trzymaja nogi. Musialem sam na stale
    skleic te zaslepki. Poza tym suszarka wykonan poprawnie, chyba widzialem
    nowy model suszarki wiec moze poprawili wady. Wczesniej mialem no-name to po
    roku uzywania odpadly mi prety na ktorych wiesza sie ubrania a i zaczela
    ostro rdzewic. Vielede mam od 1,5 roku i ani sladu rdzy. Zapomnialem
    dopisac, ze na suszarce viledy miesci sie duzo prania.

  • 6. Data: 2009-04-02 12:11:05
    Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl>

    Użytkownik "Cam" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiesza sie ubrania a i zaczela ostro rdzewic. Vilede mam od 1,5 roku i ani
    > sladu rdzy. Zapomnialem dopisac, ze na suszarce viledy miesci sie duzo

    Zważywszy, że suszarka no-name kosztuje w porywach 20 zł, to można wymieniać
    nawet czesciej niz co roku.
    Chyba, że ktoś jest ekologiczny i nie lubi wyrzucania.

    :-) M.

  • 7. Data: 2009-04-02 13:17:55
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    eMonika pisze:
    > Użytkownik "Cam" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Zważywszy, że suszarka no-name kosztuje w porywach 20 zł, to można
    > wymieniać nawet czesciej niz co roku.
    > Chyba, że ktoś jest ekologiczny i nie lubi wyrzucania.

    i te zwykle metalowe moze nie sa tak dizajnerskie, ale duzo dluzej
    wytrzymuja, a jak po paru latach zacznie rdzewiec tu i ówdzie, to
    wymienisz na nowsza, a tak to nic nie odpada, nie psuje sie ani nic...

    ze swojej strony moge tylko podpowiedziec, zeby wybierac taka, co
    ramiona te rozkladane są dłuższe niz polowa długosci suszarki (czasami
    przydaje sie zrobić z tego taki mały "namiocik", a i stawiajac pionowo
    jedno skrzydlo przytrzymuje drugie i sie nie sklada tak szybko... :) )

  • 8. Data: 2009-04-02 20:32:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

> [...]

    > dość dobrze wykonaną ale znalazłem parę mocno niepochlebnych opini że
    > jednak po paru miesiącach plastiki się rozwalają

    Obejrzyj sobie suszarkę z Ikei. Co prawda nie kosztuje 20zł, ale jest
    wykonana naprawdę porządnie, nie ma co się rozlecieć i zdziwisz się ile
    prania da się na niej upchnąć (i poćwiczyć przy okazji wyobraźnię
    przestrzenną ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl