    From: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: vileda suszarka
    Date: Thu, 02 Apr 2009 15:17:55 +0200

    eMonika pisze:
    > Użytkownik "Cam" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Zważywszy, że suszarka no-name kosztuje w porywach 20 zł, to można
    > wymieniać nawet czesciej niz co roku.
    > Chyba, że ktoś jest ekologiczny i nie lubi wyrzucania.

    i te zwykle metalowe moze nie sa tak dizajnerskie, ale duzo dluzej
    wytrzymuja, a jak po paru latach zacznie rdzewiec tu i ówdzie, to
    wymienisz na nowsza, a tak to nic nie odpada, nie psuje sie ani nic...

    ze swojej strony moge tylko podpowiedziec, zeby wybierac taka, co
    ramiona te rozkladane są dłuższe niz polowa długosci suszarki (czasami
    przydaje sie zrobić z tego taki mały "namiocik", a i stawiajac pionowo
    jedno skrzydlo przytrzymuje drugie i sie nie sklada tak szybko... :) )