  • 1. Data: 2009-09-29 09:36:39
    Temat: winogrona.org
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z Was wie co ze stroną www.winogrona.org ?
    Ja otrzymuje komunikat:
    " Hostings.pl
    Witaj
    Ten Serwer Wirtualny został zablokowany z przyczyn niezależnych od
    operatora. Prosimy o kontakt emailowy lub telefoniczny:
    e-mail: b...@h...pl
    tel: (075)77 50 530"

    Nie pisałam do nich i nie dzwoniłam, bo mam nadzieje, że ktoś z grupowiczów
    wie co się dzieje.
    Może strona jest przeniesiona w inne miejsce?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2009-09-29 11:47:10
    Temat: Re: winogrona.org
    Od: d...@d...uhc.com.pl

    On Tue, 29 Sep 2009, Krycha wrote:

> [...]
    > wie co się dzieje.
    > Może strona jest przeniesiona w inne miejsce?

    Myśle, że wszyscy są na winobraniu.
    Tzn. pojechali do Francji, Niemiec, Włoch bo u nas jak wiadomo winogrona
    nie rosną.

    D.P.

  • 3. Data: 2009-09-29 14:56:15
    Od: "MiJa" <s...@w...pl>

    --
    Oczywiscie, ze rosną!

  • 4. Data: 2009-09-29 15:57:47
    Od: "Basia" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z Was wie co ze stroną www.winogrona.org ?
    [...]
    > Nie pisałam do nich i nie dzwoniłam, bo mam nadzieje, że ktoś z
    grupowiczów
    > wie co się dzieje.
    > Może strona jest przeniesiona w inne miejsce?

    Z forum na winogronach: "Serwis został wczoraj zablokowany bo
    przekroczyliśmy wykupiony miesięczny transfer." Dziś najwyraźniej działa.

    Pozdrawiam, Basia.

  • 5. Data: 2009-09-29 16:38:13
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Myśle, że wszyscy są na winobraniu.
    > Tzn. pojechali do Francji, Niemiec, Włoch bo u nas jak wiadomo winogrona
    > nie rosną.

    Jak wiadomo,4 października w Ochli,w Muzeum Etnograficznym w Zielonej Górze
    odbędą się dożynki winiarskie.Zapraszają wszystkich sympatyków winorośli.
    Oraz przetworów.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 6. Data: 2009-09-29 19:03:46
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Basia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    (...)

    > Z forum na winogronach: "Serwis został wczoraj zablokowany bo
    > przekroczyliśmy wykupiony miesięczny transfer." Dziś najwyraźniej działa.
    >
    > Pozdrawiam, Basia.

    Dziś o 11.36 jeszcze nie działało i poprzednie dni, ale teraz działa.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 7. Data: 2009-09-30 06:58:31
    Od: esony <e...@g...com>

    On 29 Wrz, 21:03, "Krycha" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    pl...

    > (...)

    > Dziś o 11.36 jeszcze nie działało i poprzednie dni, ale teraz działa.

    witam, jeszcze nie działa 30-09-2009 godzina 8/58

  • 8. Data: 2009-09-30 09:40:02
    Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl>

    On Tue, 29 Sep 2009, mirzan wrote:

> [...]
    > odbędą się dożynki winiarskie.Zapraszają wszystkich sympatyków winorośli.

    Skoro dożynki to znaczy, że jest już po zbiorach?

    D.P.