  • 1. Data: 2010-10-20 07:51:27
    Temat: wyciskarka do owocow
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    hej mam pytanie do uzytwkonikow

    chcialbym kupic wyciskarke do owocow, ale ceny mnie zabijaja, nawet
    najtansza jaka znalazlem w okolicach 800 zeta to lekka pomylka

    znalazlem natomiast maszynke do mielenia miesa zelmera z nakladka do
    wyciskania cytrusow i druga do wyciskania owocow

    problem jest tylko w tym ze nazywa sie to wyciskarka do malych owocow, gdzie
    sugerowanymi owocami sa maliny, jezyny i podobne gabarytowo

    no i teraz pytanie, do ewentualnych uzytkownikow o co kaman, maszynka ma
    sporo mocy, daje rade zmielic mieso, wiec z takimi marchewkami czy jablkami
    nie powinna miec problemow, o co chodzi, to jakis marketingowy belkot, czy
    moze chodzi o otwor wrzutowy, czy moze o cos jeszcze innego?

    pozdrawiam i czekam na kilka slow wyjasnienia

  • 2. Data: 2010-10-20 08:00:49
    Temat: Re: wyciskarka do owocow
    Od: Suri <b...@p...fm>

    On 20 Paź, 09:51, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > nie powinna miec problemow, o co chodzi, to jakis marketingowy belkot, czy
    > moze chodzi o otwor wrzutowy, czy moze o cos jeszcze innego?

    Masz na myśli coś takiego?
    http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/maszynki-do-mie
    lenia/maszynka-do-mielenia-986/

    Pokaż ten produkt.

  • 3. Data: 2010-10-20 08:11:36
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > jablkami nie powinna miec problemow, o co chodzi, to jakis marketingowy
    > belkot, czy moze chodzi o otwor wrzutowy, czy moze o cos jeszcze innego?

    Praska Zelmera jest do owoców miękkich, żeby puścić w nią warzywa lub owoce
    twarde trzeba kupić maszynkę 986 z szatkownicą - zetrzeć na tarce marchew
    czy jabłko i dopiero papkę podać na praskę. W domu spokojnie wystarczy. Jest
    jeszcze inne rozwiązanie: maszynka do mięsa 986 oraz robot Fenomen Zelmera
    stanowią parę wzajemnie się uzupełniającą. Robot można zakupić z sokowirówką
    i wtedy spokojnie można obrabiać owoce czy warzywa twarde, pozyskując sok i
    wytłoczyny, też do wykorzystania np. na surówkę.
    Warto mieć obie maszyny, wszystkie opcje można dokupić, podobnie części
    zamienne za niewygórowaną cenę:
    Maszynka do mielenia 986.80 + opcje
    http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/maszynki-do-mie
    lenia/maszynka-do-mielenia-986/art492,maszynka-do-mi
    elenia-986-80-z-modulami-cytrusiarka-wysiskarka-szat
    kownica-mlynek-zarnowy.html
    Do maszynki warto dokupić moduł mielący nr. "5" od maszynki 886 i opcje z
    nim związane: moduł robienia kiełbas, ciastek i makaronu. W module "5" mozna
    mleć np. słoninę ze skórą, która stanowi w 986 zbyt duże obciążenie.
    Robot Fenomen 880.5 który jest oferowany z najbogatszym
    oprzyrządowaniem:
    http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/roboty_kuchenne
    /fenomen_z_sokowirowka/

  • 4. Data: 2010-10-20 08:27:22
    Od: Suri <b...@p...fm>

    On 20 Paź, 10:11, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:

    >     Robot Fenomen 880.5 który jest oferowany z najbogatszym
    > oprzyrządowaniem:http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenn
    y/roboty_kuchenne/fenomen_z_sokowi...

    Masz to i sprawdza sie?
    Nie staje na bardziej łykowatym buraku?

  • 5. Data: 2010-10-20 08:56:35
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Suri" <b...@p...fm> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 20 Paź, 10:11, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:

    > Robot Fenomen 880.5 który jest oferowany z najbogatszym
> [...]

    A powinien?
    Jeżeli chcesz robić biznes to potrzebna ci mocniejsza maszyna NMK 110, a tu
    przystawka do rozdrabniania, która nawet łykowatych buraków się nie
    przestraszy:
    http://spomasz-naklo.eu/sklep/produkt,Przystawka_do_
    rozdrabniania_jarzyn_,69.html

  • 6. Data: 2010-10-20 09:29:05
    Od: Suri <b...@p...fm>

    On 20 Paź, 10:56, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Jeżeli chcesz robić biznes to potrzebna ci mocniejsza maszyna NMK 110, a tu
    > przystawka do rozdrabniania, która nawet łykowatych buraków się nie

    :) Nie no bez przesady.
    Mnie chodzi i ostrość ostrzy\tarcz i obroty, wszak wiadomo, ze
    te potrafią zdziałać cuda nawet przy dość niskim W
    patrz--> miksy zeptera 170W a moc obrotowa robi swoje :)
    No wiesz, jak juz rękę rozmachasz.... ;)

  • 7. Data: 2010-10-20 09:37:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Suri" <b...@p...fm> wrote in message
    m.googlegroups.com...
> [...]

    patrz--> miksy zeptera 170W a moc obrotowa robi swoje :)
    No wiesz, jak juz rękę rozmachasz.... ;)

    Mam ten sprzęt i spokojnie wystarcza nawet do prac przy przetworach. Np.
    buraki na barszcz tnę tarczą do frytek, daję do twistów, zalewam zakwaszoną
    octem wodą i pasteryzuję. W zimie do barszczu jak znalazł. Nie mam juz strat
    przechowalniczych, które zjadały mi co roku połowę zbioru, dzięki temu nie
    ma potrzeby siać tyle co dawniej. To samo z dynią np. na zupę - obieram ze
    skórki i trę na wiórki. Po wrzuceniu do rosołu błyskawicznie się gotują i
    mogę zmiksować. Szybko i małe straty witaminowe. Podobnie marmolada z dyni i
    innych owoców. Smak zachowują oryginalny przy tak krótkiej obróbce. Niektóre
    przetwory pochłaniały wiele dni aby je przerobić, z maszynkami Zelmera po
    dwu dniach mam spokój.

  • 8. Data: 2010-10-20 15:09:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Suri" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...

    >Masz na myśli coś takiego?

    dokladnie to

  • 9. Data: 2010-10-20 15:19:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Praska Zelmera jest do owoców miękkich, żeby puścić w nią warzywa lub
    > owoce twarde trzeba kupić maszynkę 986 z szatkownicą - zetrzeć na tarce
    > marchew czy jabłko i dopiero papkę podać na praskę.

    no wiec wlasnie to mnie dziwi, ta maszynka ma 650 watow, wyciskarka do
    owocow, z mlynem w ktorym mozna robic make i kosztuje prawie 2kpln ma 420
    watow, wiec o co chodzi

> [...]
    > sokowirówką i wtedy spokojnie można obrabiać owoce czy warzywa twarde,
    > pozyskując sok i wytłoczyny, też do wykorzystania np. na surówkę.

    o tej maszynce wlasnie mowie, ale robienie soku na dwie maszyny to jakas
    paranoja ktorej w domu nie zamierzam wprowadzac, mam calkiem dobra
    sokowirowke moulinexa, ale niestety przy miekkich owocach np jablkach,
    odpady sa wilgotne, a wiec straty spore

    dlatego zastanawiam sie nad wyciskarka a ich ceny sa z kolei chore

    mozesz mi wyjasnic czemu ta maszynka 986 przy takiej mocy miala by nie dac
    sobie rady z marchewka czy jablkiem?

  • 10. Data: 2010-10-20 17:49:00
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > dlatego zastanawiam sie nad wyciskarka a ich ceny sa z kolei chore
    >
    > mozesz mi wyjasnic czemu ta maszynka 986 przy takiej mocy miala by nie dac

    Nie rozdrabnia twardych przed wyciskaniem.