  • 1. Data: 2011-05-06 07:19:20
    Temat: wygodne wejscie do piwnicy z kotłem CO
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    pod domem mam piwnicę w której trzymam opał (wegiel miał - 5-6 ton) i piec
    CO. Zsyp jest na zewnatrz domu a wejście jest w podłodze przedpokoju.
    Niestety schody ktore mam teraz są beznadziejne i musze je zlikwidowac do
    nastepnego sezonu. Schody wykorzystuje do wynoszenia popiołu i rozpalania -
    dziennie 3-4 wizyty. Właz-klapa ma 120cmx100cm, rożnica poziomu parteru i
    piwnicy to ok. 3 m, nie mogę za bardzo wypuscic schodow w głab (max 0.5 m) -
    i teraz co zrobić (schody kręte / proste/ z nadbiegiem) zeby wchodzenie i
    schodzenie było wygodne ?
    W tej chwili stopnie maja po 35 i wiecej cm - jest to wytwór polskiej mysli
    technicznej lat 70.
    Jeżeli macie jakies doswiadczenia proszę o pomoc? Gazu nie mam i nie bedę
    miał :)

    Pozdrawiam
    rt

  • 2. Data: 2011-05-06 18:34:14
    Temat: Re: wygodne wejscie do piwnicy z kotłem CO
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    to czego napewno nie rob to schody krete. zabijesz sie na tym