  • 1. Data: 2011-05-05 11:31:48
    Temat: młoty
    Od: "pracus" <j...@...pl>

    Cześć Panowie. Chodzi mi tylko o opinie. Sam jestem z Poznania i akurat
    szukam tylko lokalnie sprzętu takiego jak akurat młot wyburzeniowy. Posiadam
    firmę usługową i akurat potrzebuję takowego sprzętu. Normalnie używam w
    dominującej ilości HITACHI ale mam też Metabo no i BOSCH'a ale choć na zakup
    młota jestem przygotowany finansowo to nie wiem czy nie wybrać tańszej
    wersji a z doświadczenia wiem, że tańsza nie znaczy lepsza. Zobaczcie z
    resztą sami:
    http://allegro.pl/mlot-wyburzeniowy-bosch-gsh-16-30-
    professional-i1585373853.html
    http://allegro.pl/mlot-wyburzeniowy-hitachi-h90sc-fv
    at-poznan-i1593741075.html
    Obaj allegrowicze w prawdzie opisują w podstawowy sposób sprzedawany sprzęt
    ale tak pomyślałem sobie o opinii osób, których nie znam więc jakby ktoś
    chciał się udzielić to zapraszam.