  • 1. Data: 2009-12-15 19:26:34
    Temat: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: "michaaa" <m...@m...com>

    Witam. Prosze o informacje czy ktos dodawal wylewke radiostezyjna do zaprawy
    w trakcie budowy. Jaki byl skutek. Okazuje sie ze przez nasza dzialke
    przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje 80%
    promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej zaprawie. Z
    gory dziekuje za pomoc.
    MM

  • 2. Data: 2009-12-15 19:41:15
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 15 Gru, 20:26, "michaaa" <m...@m...com> wrote:
> [...]
    > przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje 80%
    > promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej zaprawie. Z

    Ciek wodny kto ci wtloczyl do glowy takie bzdury.
    Czy ktos kopiac dziure pod fundament widzial kiedys wyplywajaca wode
    jak z rury. Ja nigdy. Nawet jak sie studnie kopie to trzeba dostac sie
    warstwy wodonosnej. Czyli .... warstwa miedzy innymi warstwami.
    odsylam do serwisu racjonalista.pl
    wystarczy wpisac rozdzkarstwo.

  • 3. Data: 2009-12-15 19:47:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    michaaa pisze:
> [...]
    > dzialke przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje
    > 80% promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej

    LOL

    A czy masz mury odporne na ektoplazmę? ;->

  • 4. Data: 2009-12-15 19:51:54
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "michaaa" <m...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej zaprawie.

    no nie ... kolina na pmb ???? EWAKUACJAAAA !!!!

    LOL

    :D

    @

  • 5. Data: 2009-12-15 20:06:32
    Od: "rrr." <r...@r...or>

    Użytkownik michaaa napisał:
> [...]
    > dzialke przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje
    > 80% promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej
    Bez sensu, u nas kierbud załatwił to normalnie czarną kurą,tańcem i
    wypaleniem fajki z ziołami- taniej i nie wymaga zmiany w projekcie, a
    jedynie wpisu w dzienniku budowy. A i przy okazji poza promieniowaniem
    pozbyliśmy się poltergeista.

    pzdr.
    rafał

  • 6. Data: 2009-12-15 21:16:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    michaaa wrote:
> [...]
    > dzialke przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje
    > 80% promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej

    buachachacha.... :)

  • 7. Data: 2009-12-15 21:17:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rrr. wrote:
> [...]
    > wypaleniem fajki z ziołami- taniej i nie wymaga zmiany w projekcie, a
    > jedynie wpisu w dzienniku budowy. A i przy okazji poza promieniowaniem

    generalnie palenie zielska najpierw pomaga ale potem może zaszkodzić :=}

  • 8. Data: 2009-12-15 21:50:02
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "michaaa" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    > Witam. Prosze o informacje czy ktos dodawal wylewke radiostezyjna do
    > zaprawy w trakcie budowy. Jaki byl skutek. Okazuje sie ze przez nasza

    Nie pomogę Ci w odpowiedzi, ale innymi odpowiedziami sie nie przejmuj, 800
    lat temu za używanie walkie-talkie by cię spalili na stosie.
    Przem

  • 9. Data: 2009-12-15 22:20:19
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > przebiega po przekatnej ciek wodny. Podobno zaprawa eliminuje 80%
    > promieniowania. Czy ktos badal nieruchomosc po budowie na takiej zaprawie. Z

    Mogę zaproponować sprawdzoną i zaaprobowaną przez radiestetów technikę odseparowania
    budynku od wpływu cieków wodnych poprzez wykoanie specjalistycznego podkładu z betonu
    wodoszczelnego tzw. "chudziaka". Proponujemy atrakcyjną cenę - 650zł/m2 10cm warstwy
    wodoszczelnego betonu. Bliższą informację i dane kontaktowe przesyłam na email.

  • 10. Data: 2009-12-16 01:00:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek pisze:

    > Nie pomogę Ci w odpowiedzi, ale innymi odpowiedziami sie nie przejmuj,
    > 800 lat temu za używanie walkie-talkie by cię spalili na stosie.

    I słusznie, bo jakbyś miał walkie-talkie 800 lat temu, to musiałbyś je
    tam przemycić przy pomocy podróży w czasie. A tego surowo zabrania
    Pierwsza Dyrektywa Temporalna ;->