  • 1. Data: 2009-12-15 21:52:10
    Temat: srodek na stare drewno
    Od: "Paweł_B" <p...@i...pl>

    Witam!

    Remontuję stary budynek i chciałbym (po tym jak już wywalę wszystkie
    niepotrzebne tynki, polepy gliniane itp)
    zabezpieczyć drewno.
    Zapezpieczyć i ewentualnie ukatrupić wszelkie robactwo co to może jeszcze w
    nim siedzi.

    Czyli chcę opryskać belki stropowe, wywiązkę i inne rzeczy.
    Czym to zrobić, jakim środkiem najlepiej.
    Zależy mi na tym aby był aplikowany za pomocą opryskiwacza - bo najlatwiej.

    Pozdrawiam!
    P.B.

  • 2. Data: 2009-12-16 13:45:24
    Temat: Re: srodek na stare drewno
    Od: mk <d...@t...pl>

    Jest taki Dyrup Wood Preserver na grzyby i robale
    Pdr. M