  • 1. Data: 2009-12-15 22:08:18
    Temat: Czym malować brzegi kafelek?
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Witam.

    Robiłem otwór rewizyjny, sek w tym że kafle trzeba było podcinać bo
    dłuższe/węższe niz okienko.
    Szkliwo jasne, pod szkliwem czerwono. Tam gdzie szpara miedzy dekielkiem
    zakafelkowanycm a resztą obudowy widać... no troszkę brzydko widać.
    Zasilikonować nie za bardzo bo pod spodem licznik wody, zawór i filtr, więc
    brzegi czymś maznąć pod kolor płytek.
    Tylko czym co się będzie trzymało a nie odpryśnie po wyschnięciu od
    ceramiki?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2009-12-15 23:02:00
    Temat: Re: Czym malować brzegi kafelek?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 23:08:18 +0100, Irokez napisał(a):

    > Tylko czym co się będzie trzymało a nie odpryśnie po wyschnięciu od
    > ceramiki?

    Farba olejna :))))

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-12-16 08:09:08
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więc brzegi czymś maznąć pod kolor płytek.
    > Tylko czym co się będzie trzymało a nie odpryśnie po wyschnięciu od

    Ja miałem taką płytkę ruchomą w calości, tzn wychodzila cała płytka, miałem
    zrobione to w ten sposób, że fugi były zasilikonowane a potem delikatnie
    nacięte ostrym nożykiem - z bliska było to widać, ale i tak w to miejsce
    mało ludzi się patrzyło, więc wyglądało to ok.
    A na następny raz planuj otwór rewizyjny w kształcie płytki (czy 2 czy 4) a
    nie wycinaj w gotowych płytkach.

    Adam

  • 4. Data: 2009-12-16 11:39:47
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w

    > Farba olejna :))))

    Scream, cofnąłeś się pół wieku wstecz. Gdzie kupisz dziś farbę olejną nie
    licząc sklepów dla artystów?
    Jacek

  • 5. Data: 2009-12-16 12:44:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 12:39:47 +0100, Jacek napisał(a):

    > Scream, cofnąłeś się pół wieku wstecz. Gdzie kupisz dziś farbę olejną nie
    > licząc sklepów dla artystów?

    E no, bez przesady, użyłem potocznego określenia :) Niech bedzie - farba
    ftalowa/alkidowa ;)

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-12-16 13:02:22
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > brzegi czymś maznąć pod kolor płytek.
    > Tylko czym co się będzie trzymało a nie odpryśnie po wyschnięciu od

    Odmień prze przypadki " kafelki" to Ci napiszę czym pomalować brzegi.

  • 7. Data: 2009-12-16 15:24:53
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Odmień prze przypadki " kafelki" to Ci napiszę czym pomalować brzegi.

    Prze jakie?

  • 8. Data: 2009-12-16 15:45:30
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

> [...]
    > to miejsce mało ludzi się patrzyło, więc wyglądało to ok.
    > A na następny raz planuj otwór rewizyjny w kształcie płytki (czy 2 czy 4)

    No własnie miałem troche problem dobrać, bo kafelki 20x50.

    Irokez

  • 9. Data: 2009-12-17 15:35:14
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No własnie miałem troche problem dobrać, bo kafelki 20x50.

    No fakt, a nie było mniejszych z tej serii? ale też by pewnie dziwnie
    wyglądały... Najlepiej wszystkie liczniki w kąt gdzieś włożyć, albo w
    szafkę, albo do piwnicy, albo... byle nie na widoku :)

    Adam

  • 10. Data: 2009-12-17 15:53:10
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > No fakt, a nie było mniejszych z tej serii? ale też by pewnie dziwnie
    > wyglądały... Najlepiej wszystkie liczniki w kąt gdzieś włożyć, albo w
    > szafkę, albo do piwnicy, albo... byle nie na widoku :)

    Nie było mniejszych.
    Poza tym blok lata 70-te więc i tak nakombinowałem z instalacja aby to jak
    najmniejsze było i pochowane ile się da. W sumie powiększyłem łazienke o
    pare cm z każdej strony w stosunku do tego co było i udało się odzyskać
    jedną dużą całą ściane wolną, środkiem której zasuwały rury.

    Jak na pierwszy mój remont z kaflowaniem, elektryką, wodą, itp itd myślę że
    jest ok, choć pare rzeczy bym troszkę poprawił :)

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez