  • 1. Data: 2009-12-16 08:31:35
    Temat: Brama garazowa przesuwna
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Witam,

    Szukam jakis rysunkow w internecie przedstawiajacych bramy garazowe
    przesuwne bez jakis rewelacyjnych rezultatow.
    Mianowicie interesuje mnie pjdejscie do tematu rolek u gory i u dolu -czy w
    ogole daje sie jakies rolki na dole.

  • 2. Data: 2009-12-18 05:39:02
    Temat: Re: Brama garazowa przesuwna
    Od: mayky <m...@c...pl>

    emes pisze:
> [...]
    > Mianowicie interesuje mnie pjdejscie do tematu rolek u gory i u dolu
    > -czy w ogole daje sie jakies rolki na dole.

    ja znam temat od strony drzwi chłodniczych ( które są czasami i
    gabarytów bram garażowych jak piszesz.
    Sprawa wygląda tak ze podwieszenie jest na szynie , dwie rolki
    gdzie szyna w momencie na "zamknij" ma wyprofilowane łoże tak że się
    zapada płat drzwi , natomiast na dole są tzw prowadnik i ślizg
    prowadnik utrzymuje drzwi w odpowiedniej odległości od ościeżnicy
    a ślizg to "dinks" który w momencie "zamknij" czyli kiedy w/w rolki
    zjeżdżają w dół dociska drzwi dołem do ościeżnicy.

    Mayky