  • 1. Data: 2014-07-03 20:33:49
    Temat: wyrywanie drzew, jaka grupa?
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    muszę wyrwać z korzeniami trochę drzew, jak to zrobić? ma Ktoś jakieś
    patenty? drzewa to czereśnie...

    jeśli nie ta grupa to sory, a jaka byłaby odpowiednia?

  • 2. Data: 2014-07-03 21:48:30
    Temat: Re: wyrywanie drzew, jaka grupa?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 03 Jul 2014 20:33:49 +0200, feldmarszałek tusk napisał(a):

    > muszę wyrwać z korzeniami trochę drzew, jak to zrobić? ma Ktoś jakieś
    > patenty? drzewa to czereśnie...

    Scinasz, wolasz sasiada z ciagnikiem i lancuchami i wyrywacie.
    Chyba ze w poblizu ktos ma koparke.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2014-07-03 22:12:42
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-03 20:33, feldmarszałek tusk pisze:
    > muszę wyrwać z korzeniami trochę drzew, jak to zrobić? ma Ktoś jakieś
    > patenty? drzewa to czereśnie...
    >
    > jeśli nie ta grupa to sory, a jaka byłaby odpowiednia?
    Ostatnio karczowałem dwa potężne krzaki bzu, a wcześniej dwie 50-letnie
    grusze. Wynajęcie małej koparki kosztowało stówę z dojazdem i przy
    okazji wyrównał mi teren pobojowiska. Poprzednio miałem w pobliżu budowę
    z koparką więc wyszło raptem 30 zł za 15 minut roboty.
    Nie warto się męczyć z tym bez cięższego sprzętu.
    Jacek