  • 1. Data: 2010-09-17 16:42:59
    Temat: zaciskanie szybkozłaczek żelowych
    Od: Mexico <c...@g...com>

    czy aby zaciskac takie szybkozłączki trzeba mieć jakąś specjalną
    zaciskarkę:
    http://www.cyberteam.pl/produkt/show/494.html
    Chciałbym szybko łaczyć przewody ale nigdy nie miałem z takimi
    szybkozłączkami do czynienia i stad pytanie czym to łączyć...

  • 2. Data: 2010-09-17 17:03:35
    Temat: Re: zaciskanie szybkozłaczek żelowych
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-17 18:42, Mexico pisze:
> [...]
    > Chciałbym szybko łaczyć przewody ale nigdy nie miałem z takimi
    > szybkozłączkami do czynienia i stad pytanie czym to łączyć...

    Kombinerkami?

  • 3. Data: 2010-09-17 17:08:51
    Od: "montemax" <m...@l...pl>

    > Kombinerkami?
    Dokladnie. zawsze zaciskalem kombinerkami i polaczenie ktore ma z osiem lat
    dziala do dzisiaj.

  • 4. Data: 2010-09-17 17:35:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mexico" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    >Chciałbym szybko łaczyć przewody ale nigdy nie miałem z takimi
    >szybkozłączkami do czynienia i stad pytanie czym to łączyć...

    Sa do tego specjalne kombinerki.
    http://www.tme.eu/html/PL/narzedzia-do-zaciskania-zl
    aczek-typu-scotchlok/ramka_2516_PL_pelny.html
    lepiej sie nimi robi niz zwyklymi kombinerkami

  • 5. Data: 2010-09-17 19:05:51
    Od: Mexico <c...@g...com>

    > Sa do tego specjalne kombinerki.http://www.tme.eu/html/PL/narzedzia-do-za
    ciskania-zlaczek-typu-scotch...
    > lepiej sie nimi robi niz zwyklymi kombinerkami

    dzieki za info.
    Szkoda że te szybkozłączki są dostępne głownie do małych przekrojów
    przeowodów. Cieżko znaleźć do grubszych.

  • 6. Data: 2010-09-17 19:11:37
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Mexico" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    Szkoda że te szybkozłączki są dostępne głownie do małych przekrojów
    przeowodów. Cieżko znaleźć do grubszych.

    Do grubszych szukaj w sklepach z częściami auto-moto.

    J.

  • 7. Data: 2010-09-17 19:27:47
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-17 21:05, Mexico pisze:

    ciskania-zlaczek-typu-scotch...

    > dzieki za info.
    > Szkoda że te szybkozłączki są dostępne głownie do małych przekrojów
    > przeowodów. Cieżko znaleźć do grubszych.

    Jak duzo grubszych? Na przewody od 0,75 do 2,5mm2 mozna uzyc takich
    szybkozłączek: http://bemko.pl/produkt,PC,48.html
    Chyba ze wymogiem jest ochrona złącza i stąd żelowe.

  • 8. Data: 2010-09-18 09:04:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]

    >dzieki za info.
    >Szkoda że te szybkozłączki są dostępne głownie do małych przekrojów
    >przeowodów. Cieżko znaleźć do grubszych.

    One sa raczej do sygnalowych niz zasilajacych.

  • 9. Data: 2010-09-18 09:05:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    ciskania-zlaczek-typu-scotch...

    > Jak duzo grubszych? Na przewody od 0,75 do 2,5mm2 mozna uzyc takich
    > szybkozłączek: http://bemko.pl/produkt,PC,48.html

    Albo Wago z "wachjami" - elegenckie, mam glownie takie, troche drozsze sa.

  • 10. Data: 2010-09-18 10:28:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "spammtrapp" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    ciskania-zlaczek-typu-scotch...

    > Albo Wago z "wachjami" - elegenckie, mam glownie takie, troche drozsze sa.

    "wajchami"