  • 1. Data: 2010-09-17 09:54:06
    Temat: Przebudowa domu - koszt projektu i nadzoru
    Od: " " <m...@g...pl>

    Dzień dobry!
    Moje pytanie tyczy stawek związanych z projektowaniem i nadzorem
    małej przebudowy domu.

    Miejsce : Górny Śląsk
    Ofiara : dom z lat 50' do generalnego remontu. Przyłącza są.
    Dokumentacji technicznej domu nie ma.
    Powierzchnia jaką zajmuje na działce to 45 m kw. B
    rak podpiwniczenia. 1 piętro, a docelowo 2.

    Trzeba "zrzucić" strych i dach, wylać wieniec, odbudować podwyższone ściany,
    na to położyć dach jedno spadowy i gotowe ;)

    Do robót mam już ekipę, ale nie wiem jakich kosztów spodziewać się w związku
    z pozwoleniem na budowę.

    Urzędy - 500
    Projekt - 2000
    Nadzór - 500